מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: אנה זק מתעוררת ומתפוצצת

הלהיט החדש של אנה זק ממשיך לזנק ברשימת השירים הפופולאריים בישראל, וכובש לראשונה את המקום הראשון באפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם. ומי האמן המואזן בישראל?
יאיר מור | 
אנה זק (צילום אורבניקה)
השיר "לך לישון" של אנה זק עושה בדיוק את ההיפך, ומתעורר למקום הראשון בטבלת ההאזנות על ידי המשתמשים הישראלים באפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם, ספוטיפיי, בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון, עם יותר מ-150,000 האזנות.
למקום השני יורד הלהיט "Enemy" של אימג'ן דרגונז עם JID, מתוך סדרת הפנטזיה של נטפליקס Arcane, המבוססת על המשחק League of Legneds; במקום השלישי נמצאת נרקיס עם "הולכת איתך", שממשיך ללכת בחמישייה המובילה מזה מספר חודשים; במקום הרביעי דורך "Stay" של דה קיד לרוי עם ג'סטין ביבר; ולמקום החמישי עולה "Heat Waves" של גלאס אנימלז, ומדיח מהחמישייה (בפעם המי-יודע-כמה) את "אפס מאמץ" של סטטיק ובן-אל תבורי עם נטע ברזילי – אבל עם הפרש של כ-400 האזנות בלבד, לא מופרך לנחש שנראה אותם בחמישייה שוב בקרוב.

האמן המואזן בישראל בשבוע החולף הוא עומר אדם, ואחריו הראפר טונה – מצב שנשמר זה שלושה שבועות; אייל גולן עולה למקום השלישי, ומוריד את עדן חסון למקום הרביעי; ובמקום החמישי רביד פלוטניק, שחוזר אל מעל דה וויקנד שיורד למקום השישי.
ברשימת האלבומים המואזנים בישראל ממשיך טונה להוביל זה השבוע השישי ברצף עם "מזרח פרוע"; "אלבום 2" של עדן חסון חוזר למקום השני; אוסף "שירי הילדים הגדולים בכל הזמנים" עולה למקום השלישי; "Dawn FM" של דה וויקנד יורד שני מקומות לרביעי; ו"תוך כדי תנועה" של רביד פלוטניק חוזר לחמישייה ומדיח את "Montero" של ליל נאז X.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה