מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: מהפך בפסגה עופר עקף את דרהי

רוב המיליארדרים הישראלים רשמו ירידות בשווי שלהם. מהפך קל מגיע בדירוג, הבעלים של צים עקף את טייקון הטלקום הישראלי-צרפתי לראשונה | דירוג עשירי ישראל לפי נתוני המגזין הבינלאומי "פורבס"
מערכת ice | 
עשירי ישראל (צילום רמי זרנגר; יחצ, יונתן זינדל פלאש 90)
דירוג עשירי ישראל על פי המגזין הבינלאומי "פורבס": ד"ר מרים אדלסון, הבעלים של "לאס וגאס סנדס" ו"ישראל היום" היא האישה הישראלית הכי עשירה בעולם.  בשבוע האחרון הונה של אדלסון קטן בשיעור של כ-700 מיליון דולר ונשארה במקום ה-45 בדירוג עשירי העולם כשהיא עם הון המוערך ב-29.9 מיליארד דולר.

רומן אברמוביץ', הבעלים של צ'לסי והאוליגרך הרוסי-ישראלי, במקום השני בעשירי ישראל עם הון המוערך ב-13.8 מיליארד דולר, הונו קטן בשבוע האחרון בכ-500 מיליון דולר. אברמוביץ' באופן די משונה עלה בדירוג העולמי למקום ה-140. אייל עופר, הצבר הישראלי העשיר בעולם איבד מהונו בשבוע האחרון בכ-300 מיליון דולר והוא מוערך ב-11.3 מיליארד דולר. בדירוג העולמי עופר ירד למקום ה-182.


הדרמה מגיעה כאן: עידן עופר, הבעלים של צים איבד השבוע כ-200 מיליון דולר והוא מוערך ב-7.3 מיליארד דולר ובדירוג העולמי הוא ירד למקום ה-346.  אך עופר לראשונה עקף את טייקון הטלקום הצרפתי-ישראלי, פטריק דרהי שירד עשרה מקומות בדירוג העולמי למקום ה-348 כשהוא מוערך ב-7.3 מיליארד דולר לאחר שבשבוע האחרון איבד כ-300  מיליון דולר

סטף ורטהיימר במקום השישי עם הון המוערך ב-6.2 מיליארד דולר ועלה למקום ה-438. וטדי שגיא עלה למקום ה-514 בדירוג העולמי של פורבס לאחר שבשבוע שעבר איבד מהונו כ-100 מיליון דולר, כלל החזקותיו מוערכות ב-5.5 מיליארד דולר. במהלך השבוע האחרון, חברת LabTech שבבעלותו של טדי שגיא מכרה את "בית ויקטוריה" (Victoria House) שבלונדון תמורת כ-430 מיליון ליש"ט לאוקספורד, קבוצת נדל"ן קנדית, ברווח של 130 מיליון ליש"ט ממה שנקנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה