מדדים ומחקרים

זו הזמרת שהתחילה מחדש – והתפוצצה

ראיון נוגע ללב ואיפוס של הקריירה שלחה את אחת הזמרות המדוברות ביותר בישראל לפסגה חדשה – ומה הקשר לאשת הקולנוע המנוחה רונית אלקבץ? החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
הופעות (צילום pixabay)
ההתחלה מחדש של עדי ביטי זכתה, "חמסה חמסה", לתשומת לב רבה בציבוריות הישראלית. אחרי הראיון החושפני והכאוב לאולפן שישי, בו יצאה נגד אביה שמרצה עונש מאסר על עבירות מין, ומחיקת עמוד האינסטגרם שלה לטובת פתיחת עמוד חדש ונקי מסימני העבר, היא הגיעה אתמול לראש טבלת החיפושים החמים של ישראלים בגוגל, לפי הנתונים שמפרסמת החברה.

כדורגל זכה, כמו בכל סוף שבוע, להתעניינות רבה גם הוא, כאשר מנצ'סטר יונייטד, שניצחה את נוריץ' בזכות פנדל של רונאלדו, במקום השני; הפועל תל אביב, שיצאה בתיקו 0:0 מול מכבי נתניה, במקום הרביעי; והפועל חיפה, שיצאה בתיקו 1:1 מול הפועל ירושלים, במקום החמישי.
במקום השלישי השחקנית המנוחה רונית אלקבץ ז"ל, שחמש שנים לאחר מותה חוזרת אל מסכי הקולנוע ביצירה קולנועית של אחיה, שלומי, שעולה בשני חלקים ומציגה תיעוד של השחקנית לאורך שלושה עשורים של עבודה.
תחרות מיס יוניברס, שתיערך הערב באילת, תפסה את המקום השישי.
ובמקום השביעי והאחרון לאתמול נמצא שחקן קבוצת הפוטבול דנוור ברונקוס, דמאריוס תומאס, שנמצא בסוף השבוע בדירתו ללא רוח חיים בגיל 33 בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה