מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: סטטיק ובן-אל הודחו על ידי מתמודד מפתיע

הצמד הצבעוני של המוזיקה הישראלית נפלו אל מחוץ לחמישיית השירים הפופולאריים ביוטיוב, על ידי שיר ישראלי חדש ושיר של אמן מאוד לא צפוי ממדינה שכנה
יאיר מור |  3
סטטיק ובן אל (צילום משה נחומוביץ)
להתראות סטטיק ובן-אל, סלאם אל-אחראס: זמר ירדני בשם מוחמד אל-אחראס, שהפך לכוכב בזמן מגפת הקורונה, הצליח להדיח את הצמד הדומיננטי במוזיקה הישראלית בשנים האחרונות מצמרת השירים המואזנים על ידי משתמשי יוטיוב בישראל בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון.

השיר "לְסַאטְני ג'אבְּני" ("אל תישארי לצדי") של הזמר אל-אחראס, ששוחרר לפני כשבוע, הצליח לצבור יותר מ-600,000 צפיות בישראל – למעלה מחמישית מסך הצפיות בו (כ-5 מיליון), ולהתברג במקום החמישי, ולעקוף את "סחרחורת & בדד" של עומר אדם וטונה.
שיר חדש נוסף שנכנס ישירות לחמישייה המובילה הוא "שלמים" של עידן רפאל חביב, שהגיע עד המקום השלישי והוציא מהחמישייה גם את "אפס מאמץ" של סטטיק ובן-אל עם נטע ברזילי, שהיה שוכן קבע בה בחודשים האחרונים.
בין שני השירים החדשים נמצא עדן חסון עם "מדליקה לי הכל", שיורד בשבוע השלישי שלו בטבלה מהמקום השלישי לרביעי.
ובשני המקומות הראשונים אין שינוי: "חורף באוטו" של עומר אדם מוביל עם כמעט מיליון ורבע צפיות בשבוע השני שלו באוויר, והרמיקס הצפון-אפריקני הטרי יחסית ל"Love Nwantiti" מ-2019 במקום השני.
ברשימת האמנים המואזנים ביותר כמעט אין שינויים: במקום הראשון עדיין עומר אדם, אם כי ההפרש בינו לבין אייל גולן שבמקום השני הצטמצם השבוע לכחצי מיליון האזנות "בלבד". במקום השלישי עדן חסון, שמגדיל את הפער מעל עדן בן זקן שדורכת במקום הרביעי, לחצי מיליון צפיות.
ובמקום החמישי אושר כהן, שחוזר אליו שבועיים לאחר שהעפיל עליו לראשונה ומדיח את סטטיק ובן-אל, שיורדים למקום השביעי אחרי איתי לוי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עדן חסון
    רחמין 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין על עדן חסון האלוף??
    סגור
  • 2.
    צדק
    אלמוני 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה אל צדק יצא אור זמרים חוץ ססטיק
    סגור
  • 1.
    סטטיק ובן אל
    רות יהל 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מבחינתי הם הראשונים. שאפו לצמד המוכשר
    סגור