מדדים ומחקרים

רשת 7-Eleven בישראל, מקלטי המס נחשפים ודירוג האתרים בישראל

רשת הענק מגיעה לארץ עם אלקטרה נדל"ן, המיליארדרים הישראלים נחשפים במסמכי 'פנדורה', איזה אתר הוא הנצפה ביותר בישראל? וגם: משה חוגג ממשיך לחפש רוכש לבית"ר ירושלים, בנק הפועלים מגייס מיליארד שקל ורוצה את 'הנוסע המתמיד'. ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה (צילום דורון ברסקי)
בנק הפועלים השלים את מהלך הענק עם גיוס אסטרונומי: כפי שפורסם ב-ice, הבנק גייס מיליארד דולר בהנפקה פרטית בינלאומית מוצלחת של אג"ח COCO ירוק, לראשונה בישראל, ההנפקה התבצעה בהובלת החתמים הבינלאומיים Citi, JP Morgan, Barclays, Morgan Stanley, Jeffries, והמפיץ הישראלי פועלים IBI. לידיעה המלאה לחצו כאן.
טלטלה בצמרת העסקית: נחשפו מקלטי המס של המיליארדרים הישראלים: משפחת עופר, טדי שגיא ואיתן סטיבה מחזיקים בשורה של חברות "אוף שור" שנחשפים במסמכי פנדורה שדלפו לכלי התקשורת, מה הוא מקלט מס ומה הסיבות של המיליארדרים להפקדת הכספים בהם? לידיעה המלאה לחצו כאן.
רשת 7-Eleven מגיעה לישראל: האם החנויות יעבדו בשבת? החנות הראשונה של הרשת  צפויות להיפתח בתל-אביב במהלך שנת 2022. רשת 7-Eleven תספק בחנויות בישראל מזון מהיר ומוצרים בלעדיים לשוק הישראלי. עד סוף 2024 צפויה אלקטרה צריכה להשקיע מעל לכ-60 מיליון שקל במותג ובפתיחת חנויות 7-Eleven  ברחבי הארץ, ההסכם בין הצדדים נחתם ל-20 שנה. השבת? על פי נהלי הרשויות המקומיות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בנק הפועלים ירכוש את "הנוסע המתמיד"? אל-על במשא ומתן: המגעים מתנהלים לפי שווי חברה של עד 250 מיליון דולר; בנק הפועלים מעוניין לשלב את המועדון בשירותי ביט וכך לחזק את אפליקציית התשלומים של הבנק. לידיעה המלאה לחצו כאן.
האם מיקרוסופט תחרים את ישראל? נכנעה לדרישה מדאיגההחברה נכנעה ללחץ מצד ארגונים חיצוניים שדרשו ממנה להודיע על צעד דרמטי, שעלול להוביל לפגיעה קשה ביחסי החברה עם מדינת ישראל. תגובת מיקרוסופט ל-ice: המטרה היא הערכה והתייעצות ליצירת שיקולים נרחבים, ולא בבחינה של חוזים ספציפיים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מעריב וערוץ הספורט בירידה? אלו האתרים הנצפים בישראלהאתר הוותיק מתקרב ליציאה מהטופ 20 בדירוג האתרים המובילים בישראל, כאשר האתר של ספורט 5 מחוץ לדירוג. מאקו בעלייה, גם אתרי הסרטים הכחולים, אבל איזה אתר שוב שמר על הפסגה בלי בעיות? לידיעה המלאה לחצו כאן.
משה חוגג בעסקת ענק על בית"ר ירושלים? זה הסכום שיגרוף: על פי נדב צנציפר, משפחה אמידה בארה"ב שעוסקת בנדל"ן, החלה בבדיקות לגבי רכישת המועדון, כאשר משה חוגג שלא מעוניין להמשיך לבעלים דורש עבורה כ-14 מיליון דולר בסך הכל, האם העסקה תצא לפועל? לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה