מדדים ומחקרים

דירוג המשפיעים בטוויטר | האם בנט ניצח את תומכי נתניהו?

דירוג עשרת המשפיעים ביותר לחודש יולי בטוויטר נחשף הבוקר ומראה כי יש יתרון ברור לתומכי נתניהו ברשת. מולם מתייצב ראש הממשלה שנכנס בקושי לעשירייה. 
מערכת ice |  8
10 המשפיעים ביותר (צילום פלאש 90/יונתן סינדל, משה שי, מתוך טוויטר)
אם נשפוט מי האנשים המשפיעים ביותר בישראל על פי טוויטר בחודש האחרון נגלה כי תומכי נתניהו שולטים בשיח הציבורי. מי שמתלוננים באופן קבוע על הדרה מהתקשורת הממוסדת נראה כי מצאו דרכים אחרות להשמיע את קולם. זהו דירוג המשפיענים  ביותר של טוויטר לחודש יולי האחרון.
את המקום הראשון תופס ינון מגל עם כארבעת אלפים עוקבים חדשים החודש ו-168 אלף בסה"כ וסה"כ השפעה של 554 אלף התייחסויות לציוציו. מגל מקדים את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו שלו ירדו אלפיים עוקבים אך עדיין נמצא בראש האנשים הנעקבים בישראל עם כ-2 מילין עוקבים ו-372 אלף תגובות ושיתופים לציוציו. את המקום השלישי תופס שמעון ריקלין עם 265 אלף תגובות ושיתופים לציוציו. רביעי זהו יוצר "שנות ה-80" מני אסייג עם ממוצע של כמעט אלף תגובות ושיתופים לציוץ ו-217 אלף התייחסויות לציוציו בסה"כ. את החמישייה המובילה סוגר נועם פתחי עם ממוצע של 192 אלף תגובות ושיתופים לציוציו.
במקום השישי נמצא כתב ערוץ 20, אברהם בלוך שעשה זינוק מטאורי של 554 מקומות עם כ165 תגובות ושיתופים לציוציו. את המקום השביעי תופס חבר הכנסת המורד מימינה, עמיחי שקילי לו נוספו כששת אלפים עוקבים חדשים החודש והוא עם 162 אלף התייחסויות לציוציו. שיקלי מקדים את ראש הממשלה נפתלי בנט שאמנם צבר כתשעת אלפים עוקבים חדשים החודש אך נמצא רק במקום השמיני עם 159 אלף תגובות ושיתופים לציוציו. את המקום התשיעי תופסת האישה היחידה ברשימה, חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד עם 152 אלף תגובות ושיתופים לציוציה. אטבריאן ירדה מהמקום חמישי בו הייתה מדורגת בחודש הוקדם. סוגר את הרשימה הוא חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' עם 144 אלף תגובות ושיתופים לציוציו.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    כמה מתוך העוקבים של ביבי הם בוטים?
    איל 08/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התפרסמו הרבה בוטים ביביסטים השאלה מה האחוז?
    סגור
  • 5.
    מי נמצא בטוויטר לעזאזל?
    גל 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וחוץ מזה, יש הרבה מתנגדים לנתניהו שפשוט עונים להבלים של אותם עיתונאים. זה פשוט מעלה אותם מלאכותית. ועל ביבי אין מה לדבר, מספיק לבדוק כדי לראות כמה פרופילים פיקטיביים ובוטים עוקבים אחריו, מכל מיני מדינות מומצאות. גם אצלו, אגב, יש הרבה שבאים לשם כדי להגיב נגד השקרים שלו והתעמולה שלו נגד הממשלה החדשה. מן הסתם שלא תמצאו מצב הפוך, שביביסטים עוקבים אחרי עיתונאים אמיתיים, אלא רק מעטים שנמצאים שם רק כדי להסית ולקלל. רובם מעדיפים להקשיב לעצמם.
    סגור
  • 4.
    לכל הביבסטים יש אותה קבוצת עוקבים ששומעים רק את עצמם (ל"ת)
    אודי 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 3.
    עשרת המשפיעים ביותר
    מישאל מור 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הטוויטר והרשתות החברתיות מצליחות להשפיע "ולהנדס" את תודעתו של עם הבחירה. בעיקר על הרבדים הנמוכים של החברה הישראלית (שהם היום מהווים רוב). בדומה לתוכניות הראליטי כמו האח הגדול ודומיהם. אפילו במעצמה הגדולה בתבל, נשיא ארצות הברית לשעבר טראפ הצליח לחולל תהו ובהו. וכי על מה אנו נלין? אם דמיות כמו עמיחי שקלי וגלית דיסטל אטבריאן ודמיות בצלמם ודמותם נמצאים בקדמת בבמה? פני הדור כפני הכלב. עצוב ומדאיג עם אלה פני המדינה אחרי 72 שנות עצמאות של עם הבחירה בארצו המתחדשת! בקצב כזה, בקרוב נסגור את הבסטה ונצא לגלות כי שם מקומנו הטבעי לאורך מרבית ההיסטוריה של עם ישראל.
    סגור
  • 2.
    טויטר
    ינקן 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חרבנט קנה בכסף שלנו עוקבים ובוטים
    סגור
  • הפוך, בדיוק הפוך
    ד. 08/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הספונסר במיל' של חמאס, בנימין נתניהו, קונה טוקבקים. איך תסביר שאם יש 100 תגובות לידיעה חדשותית, 90 מהן מהללות את ביבי ומשוות את רה"מ הנבחר לדמויות של צוררים נאצים?
    סגור
  • 1.
    שימו לב בנט כנראה קנה עוקבים אחרת איך אתם מסבירים שיש מ (ל"ת)
    אני 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • הביבסטרים של בבון
    שלום 08/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הם מסיימים מאוד כי הם חושבים שהוא סופר אותם והוא בבון לא רואה אותם מימטר וחצי מטר
    סגור