מדדים ומחקרים

פדיון רשתות המזון ירד ב-7.5% בחישוב שנתי, יציבות ברשתות השיווק

על פי נתוני הלמ"ס: לאחר ירידה של 1.4% (במחירים קבועים) בחודשים דצמבר 2020 - פברואר 2021, הירידה בחישוב שנתי עומדת על 7.5% ברשתות המזון, כאשר באלו של השיווק על רמה של 0.1%-
מערכת ice | 
רשתות מזון
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום (רביעי) את נתוני פדיון המכירות של רשתות השיווק והמזון בחודשים מרץ - מאי 2021, כאשר בחישוב שנתי נרשמה יציבות (במחירים קבועים) בסך כל פדיון רשתות השיווק.
המגמה התאזנה לאחר עלייה של 4.2% (במחירים קבועים) בשלושת החודשים דצמבר 2020-פברואר 2021 ועומדת על 0.1%-. נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה. 
בחודשים מרץ - מאי 2021 (נתוני מגמה בחישוב שנתי) נרשמה ירידה של 7.5% (במחירים קבועים) בפדיון של רשתות המזון, לאחר ירידה של 1.4% (במחירים קבועים) בחודשים דצמבר 2020 - פברואר 2021. פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.
השינויים בערך המכירות ברשתות אלה אינם משקפים בהכרח את השינויים בערך המכירות של מוצרי צריכה בכלל המסחר הקמעוני. זאת, כאשר יש מעבר של קונים ממסגרת המסחר הקמעוני האחר למסגרת חנויות של רשתות השיווק הנחקרות, מסיבות שונות, למשל: פתיחת סניפים חדשים, רכישה של חנויות קיימות וסגירת סניפים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה