מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: האם בזוס שמר על הפסגה?

אחרי שבשבוע שעבר הבעלים ומייסד אמזון עלה לפסגת עשירי העולם על חשבונו של המיליארדר הצרפתי ברנאר ארנו, התפתח קרב ענקים על הכתר, האם בזוס שמר על הפסגה? 
אביחי דלאל | 
פורבס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
מה עבר על עשירי העולם השבוע בעקבות קרב הענקים בין מייסד אמזון ג'ף בזוס לברנאר ארנו שמאיים להשתלט על הפסגה באופן סופי? השבוע, על פי נתוני פורבס, מי שחזר לראשות הוא המיליארדר הצרפתי ברנאר ארנו שלא מוותר לבזוס על הכתר - ושוב מוריד אותו מהמקום הראשון שהוא היה כל כך רגיל אליו.
ארנו כאמור ניצב במקום הראשון עם הון מוערך של לא פחות מ-198.9 דולר, ובשעות האחרונות אף עלה ל-200.7 מיליארד דולר. איש העסקים הצרפתי ומשפחתו מחזיקים בתאגיד LVMH, תאגיד האופנה של לואי ויטון ומותג האלכוהול היוקרתי מואט הנסי. במקום השני עם סכום יחסית זהה, ג'ף בזוס, המייסד והבעלים של ענקית ה- E-Commerce, אמזון, שהונו מוערך בשווי 197.4 מיליארד דולר וזינוק בשעות האחרונות להון של 200.7 מיליארד דולר. תיקו בצמרת.
במקום השלישי, אילון מאסק. האמריקאי בן ה-49 שייסד את יצרנית המכוניות החשמליות טסלה עם הון מוערך ב-154.6 מיליארד דולר. במקום הרביעי, ביל גייטס, מנכ"ל ומייסד מייקרוסופט שבבעלותו 125.9 מיליארד דולר ונועל את החמישייה מייסד פייסבוק מארק צוקרברג. 
האישה העשירה בעולם היא פרנסואה בטנקור מאיירס עם הון מוערך של 93.7 מיליארד דולר, אשת העסקים הצרפתייה שירשה את לוריאל. הישראלי העשיר בתבל  על פי פורבס הוא אייל עופר שהונו מוערך ב-11.7 מיליארד דולר, למרות שהגדיל את הונו ב-100 מיליון דולר בשבוע האחרון אייל עופר עדיין ממוקם במקום ה-197.
הנתונים בטבלה נכונים לשעות הערב ביום חמישי האחרון, אך ביום האחרון נעשו שינויים בסכומי הכסף בהם מוערכים העשירים בעולם אך לא נעשה שינוי בדירוג עצמו. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה