מדדים ומחקרים

זו הסיבה שמדד אמון הצרכנים נשאר קבוע במהלך מאי 2021

על פי נתוני הלמ"ס, הנתון עומד על 4- במחצית השנייה של החודש החולף, בדומה לחצי הראשון, לא חל שינוי בשל המצב הכלכלי הצפוי של משק הבית בשנה הקרובה, שם הערכים חיוביים ומצביעים על אופטימיות של הפרטים
כפיר אדר | 
ירידה באמון הצרכנים במשק (צילום freepik)
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה את נתוני סקר אמון הצרכנים למחצית השנייה של מאי 2021 לעומת המחצית הראשונה שלו - המדד של אמון הצרכנים עומד על 4%-, בדומה למחצית הראשונה שלו.
לא חל שינוי של ממש בערכי ארבעת המאזנים המרכיבים את המדד בין שתי המחציות. המאזן המתייחס לשינוי הצפוי במצב הכלכלי במדינה בשנה הקרובה והמאזן המתייחס לשינוי הצפוי במצב הכלכלי של משק הבית בשנה הקרובה עומדים על ערכים חיוביים ומצביעים על אופטימיות של הפרטים (16% ו-14%, בהתאמה).
בהשוואה בין מאי 2021 לעומת אפריל, מדד אמון הצרכנים עומד על 4%- (באפריל 2%-). חלה החמרה במאזן המתייחס לשינוי הצפוי במצב הכלכלי במדינה בשנה הקרובה והוא ירד ל-12% מ-22% באפריל. במאי 2021 מדד אמון הצרכנים היחסי עומד על 138 (באפריל 148).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה