מדדים ומחקרים

דונלד טראמפ מרוויח בענק: המניות מזנקות אחרי ניסיון ההתנקשות

מניות טראמפ מזנקות לשווי של 5 מיליארד דולר לאחר ניסיון ההתנקשות הכושל בנשיא לשעבר ביום ראשון האחרון. במחיר הנוכחי של כ-40 דולר למניה, אחזקותיו של טראמפ בחברה שוות כ-5 מיליארד דולר - סכום גבוה משמעותית ממה שמצדיקות המכירות והפעילות של החברה, לדברי מומחים
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום אילוסטרציה AI)
לאחר ששרד ניסיון התנקשות מזעזע, מניות חברת המדיה החברתית של דונלד טראמפ 'האמת', ממשיכות לזנק, מגיעות לשווי מסחרר של כ-5 מיליארד דולר. זאת למרות שאנליסטים טוענים כי שווי זה אינו משקף את הביצועים העסקיים של החברה.
במחיר הנוכחי של כ-40 דולר למניה, אחזקותיו של טראמפ בחברה שוות כ-5 מיליארד דולר - סכום גבוה משמעותית ממה שמצדיקות המכירות והפעילות של החברה, לדברי מומחים.

תומאס ג'יי הייז, יו"ר Great Hill Capital, מסביר: "אין ביצועים עסקיים נוכחיים של החברה שתומכים במחיר הנוכחי, אבל הקונים הם כנראה תומכים פוליטיים שרוכשים מניות כדי לתמוך בעושרו של הנשיא לקראת הבחירות."
מחיר המניה של Trump Media ידוע בתנודתיות שלו, לרוב קשור לאירועים בחייו של טראמפ ולסיכויי הבחירה שלו. המניות החלו לעלות בינואר לאחר ניצחונו של טראמפ במועמדות הרפובליקנית, וזינקו עוד יותר כשהחברה נרשמה למסחר בנאסד"ק במרץ. עם זאת, המחיר צנח בתחילת משפטו הפלילי באפריל, בו הורשע מאוחר יותר בהונאה הקשורה לתשלום דמי שתיקה לכוכבת הסרטים למבוגרים סטורמי דניאלס.
לאחר ניסיון ההתנקשות ביום שבת, תמונות של טראמפ מרים את אגרופו בהפגנת עוצמה עוררו תשואות מהקהל התומך. בראיון לתקשורת האמריקאית, טראמפ אמר כי הוא מרגיש שניצל "במזל או בחסדי האל", ותיאר כיצד הסטת ראשו ברגע הנכון הצילה את חייו כשהכדור רק שרט את אוזנו. באירוע הטרגי נהרג אחד מחברי הקהל, ושני אנשים נוספים נפצעו קשה. המתנקש זוהה כתומאס מתיו קרוקס, אך המניע לירי עדיין אינו ברור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה