ויראלי

בעקבות ניסיון ההתנקשות בטראמפ? בלאקרוק מורידה פרסומת ישנה

ענקית ההשקעות הודיעה כי האדם שירה במועמד הרפובוליקני לנשיאות הופיעה בקצרה באחד מסרטוני החברה משנים קודמות. לדבריהם - הווידאו ירד אך יהיה זמין לרשויות החוק במידת הצורך. בחברה מיהרו להסתייג ואמרו כי מדובר ב"מקרה מזעזע"
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום יוטיוב/ Fox News)
ענקית ההשקעות בלאקרוק מגיבה לניסיון ההתנקשות במעומד הרפובליקני לנשיאות, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. צופים חדי עין יכלו להבחין כי בפרסומת של החברה ניתן לראות את הצעיר שירה בטראמפ בחלק מהסצנות. הפרסומת מתארת את שגרת יומו של מורה בפנסילבניה ואמורה לפרסם את שירות ההשקעות של החברה. בין התלמידים של אותו מורה - תומאס מת'יו קרוקס, שניסה להתנקש בחייו של המועמד לנשיאות במהלך עצרת בחירות. צפו בפרסומת המדוברת: 
 
בעקבות החשיפה בלאקרוק הודיעו כי יורידו את הפרסומת אך יתנו לווידאו גישה לרשויות אכיפת החוק במידת הצורך. למרות ההחלטה, הסרטון מופץ כעת באופן חופשי ברשתות החברתיות. לדברי החברה, השתתפותו של מת'יו קרוקס הייתה ללא תשלום, במסגרת התיכון בו למד.
קרוקס סיים את התיכון באותה השנה בה צולמה הפרסומת - 2022. בהודעה לתקשורת ביקשה החברה להבהיר את הסתייגותה מפעילותו של קרוקס. "ניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר טראמפ הוא מזעזע", אמרה החברה והצטרפה לגינויים שונים בארץ וברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה