מדדים ומחקרים

תן ביס מפתיעים: "יכולנו לחזות את תוצאות היורו לפי הזמנות האוכל"

רבים טוענים כי הניצחון של ספרד הוא לא מפתיע, אבל בפלטפורמת משלוחי האוכל מסבירים כי הנתונים של הישראלים הצביעו מראש על הצלחת הנבחרת. לדבריהם - לאורך כל הטורניר בזמן המשחקים בהם שיחקה - עלה ממוצע ההזמנות ב-25%. וגם: פיצה המבורגר או סושי - מה היה המשלוח הפופולארי ביותר
מערכת ice | 
תן ביס (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
הרבה אנשים ניסו לנחש ולהמר את תוצאות היורו אתמול. ניצחונה של ספרד אומנם לא הפתיע רבים, אך כעת בפלטפורמת משלוחי האוכל "תן ביס" טוענים כי ניתן היה לצפות את הניצחון מראש באמצעות נתון מפתיע במיוחד. בתן ביס ניתחו את נתוני הזמנת אוכל של הישראלים במשחק האחרון ולכל אורך סדרת המשחקים והגיעו למסקנות מפתיעות. 
על-פי הודעה שפורסמה היום (שני), רוב הישראלים העדיפו להזמין אוכל דווקא למשחקים המאוחרים יותר, ששודרו בשעה 22:00. הישראלים אהבו להזמין בעיקר פיצות והמבורגרים. במשחקים של 22:00 הישראלים העדיפו דווקא להזמין בעיקר פיצות. בערב הגמר בלטו שני מאכלים פופולאריים שהישראלים אהבו להזמין: פיצות וסושי, שני מאכלים שכיף לחלוק עם חברים. 
ולא רק הרייטינג עולה בעקבות שידורי המשחקים האהובים. בחצי הגמר הזמינו 15% יותר ישראלים אוכל. אבל במהלך ערב הגמר נרשמה עלייה מטורפת של 60% בהזמנות מכל המשחקים הקודמים בסדרה. בתן ביס גם טוענים כי ניתן היה לחזות את הניצחון של ספרד בעקבות הנתון המפתיע הבא - במשחקים של ספרד, לאורך כל הטורניר, ניתן היה לראות כי ממוצע הזמנות האוכל דרך הפלטפורמה בישראל עלה ב-25%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה