עסקי ספורט

יורו 2024: טבלאות ההימורים בטירוף לאחר השמועות, מי מובילה?

לאחר שדווח כי אחד הכוכבים הגדולים בצרפת ועמוד התווח של הנבחרת הצרפתית, קיליאן אמבפה לא יהיה כשיר ב-100%, כל מי שתלה את יהבו בצרפת כמנצחת הטורניר, החל לחשוב פעמיים. רגע לפני שריקת הפתיחה המרגשת, מי מובילה בטבלאות ההימורים
מערכת ice |  2
יורו 2024 (צילום מתוך אתר uefa)
טורניר הכדורגל היוקרתי והחשוב ביותר באירופה יצא לדרך היום (שישי) בשעה 22:00, עם שריקת הפתיחה במשחק בין הנבחרת המארחת גרמניה, לסקוטלנד באצטדיון במינכן. רגע לפני תחילת הטורניר התפרסמו דיווחים בצרפת, לפיהם הכוכב הגדול קיליאן אמבפה לא יהיה כשיר ב-100% ואף דווח כי הוא התאמן בנפרד מהנבחרת.
הדיווחים שיצרו באז אדיר גרמו לכל המהמרים שדירגו את אמבפה בראש טבלת המבקיעים לחשוב שוב על החלטתם, ואולי להצטרף לרוב המנחשים, שחושבים שהארי קיין מנבחרת אנגליה יוביל את טבלת הכובשים של הטורניר.
הדיווחים על פציעתו של אמבפה גם הורידו את כמות המנחשים שסוברים כי צרפת היא הפייבוריטית לזכייה, שעברו לשתי הנבחרות שמובילות את טבלאות ההימורים עם צרפת, אנגליה וכמובן המארחת, גרמניה.
במקום הראשון בטבלת ההימורים נמצאת נבחרת אנגליה, שעל אף המוניטין הידוע לשמצה שלהם כ"לוזרים" של הטורנירים הבינלאומיים, היא בעיני רבים הנבחרת הטובה ביותר בטורניר עם הסיכויים הגבוהים ביותר לזכייה. במקום השני נמצאת נבחרת צרפת שכאמור, יורדת מעט ומתקרבת לזו שאחריה, המארחת הגרמנית.
בנוסף, המנחשים אמרו כי לדעתם שתי הנבחרות שיאכזבו הן איטליה והולנד, כמו גם מרבית עיתונאי הספורט המובילים ביבשת, שלא מנבאים להן הצלחה גדולה בטורניר שיחל היום.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מלך הבישולים
    בניה והדר 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קווין דברינה
    סגור
  • 1.
    שמתי את לווקקו מלך השערים (ל"ת)
    גבר גבר 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור