מדדים ומחקרים

מגזין TIME מציג: זו רשת חנויות הספורט שזכתה בהישג מטורף

חברת דקטלון, אחת מרשתות קמעונאות הספורט הגדולה בעולם, זכתה בהישג סביבתי על ידי מגזין TIME היוקרתי. במגזין ציינו 500 חברות שמקדמות את איכות הסביבה לצד הישגי החברה
מערכת ice | 
"איש השנה" של מגזין TIME: נשות קמפיין MeToo# (צילום שער מגזין TIME)
דקטלון, ענקית הספורט מצרפת, נבחרה כאחת מהחברות הכי ידידותיות לסביבה על ידי מגזין TIME לשנת 2024.  המגזין יצר רשימה של 500 חברות ברחבי העולם עם חברת המידע הבינלאומית Statista תחת הכותרת: World's Most Sustainable companies in the World of 2024.
הרשימה שנעשתה זו השנה הראשונה, נבנתה באופן קפדני ביותר בכדי למדוד את החברות המשתתפות, ונלקחו בחשבון מספר רב של נתונים. החברות נבחנו על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל הנוגע לפליטות של Scope 1 (פליטות ישירות שנגרמות על ידי החברה) ו-Scope 2 (פליטות עקיפות שנוצרות כאשר חברה רוכשת חשמל), צריכת אנרגיה ביחס לגודל החברה, הפחתת פליטות ביחס לשנים קודמות ושיעור האנרגיה המתחדשת שהחברה משתמשת בה. 
תוכנית המעבר להתפתחות בת קיימא של דקטלון כוללת 17 יעדים שהינם קריאה לפעולה בכל 70 המדינות בהן הרשת פועלת. היעדים הללו נועדו לקדם שגשוג תוך הגנה על כדור הארץ. חלק מהפעולות שהחברה נוקטת: פועלת להכלה וגיוון ומעסיקה עובדים מכל קשתות הגילאים, המינים והעדות. החברה גם מצמצמת את ההובלה הבינלאומית של המוצרים ועל ידי כך מקטינה משמעותית את השימוש במטוסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה