מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: עומר אדם ואייל גולן בפסגה, עדן גולן צונחת

דירוג היוטיוב השבועי: עומר אדם שולט ברשימות, אייל גולן מיד אחריו ועדן בן זקן עם קאמבק לפסגה לאחר אלבומה החדש. עדן גולן יורדת למקום הרביעי בשירים המואזנים של השבוע
מערכת ice | 
עומר אדם, אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, unsplash, אינסטגרם/ עומר אדם)
עומר אדם מוביל את הרשימה בדירוג היוטיוב השבועי, כאשר הוא משאיר אבק למקום השני בפער של יותר מ-2 מיליון האזנות, שם נמצא אייל גולן, במקום השלישי נמצא אושר כהן, אחריו נמצא הייצוג הנשי ברשימה כאשר אודיה נמצאת במקום הרביעי ומיד אחריה מגיעה עדן בן זקן, שחוזרת לפסגה לאחר הלהיט החדש שהוציאה לאחרונה "חיפשתי אותו בנרות" שיצא באלבומה "הדם שלי" שזוכה לביקורות טובות ושימושים בטיקטוק.

ברשימת השירים המושמעים של השבוע, עומר אדם, אודיה ושרק נמצאים במקום הראשון עם הלהיט "צמוד צמוד", שצבר מעל 1.4 מיליון האזנות בשבוע, במקום השני הלהיט החדש של עדן בן זקן שצובר המון אהבה מהקהל "חיפשתי אותו בנרות" שבפיגור של 6,000 האזנות בלבד מהמקום הראשון. במקום השלישי אושר כהן עם הלהיט "פלסטרים", שיצא לפני חודש ועדיין צבר מעל 1.2 מיליון האזנות בשבוע. "רק" במקום הרביעי נמצא השיר שייצג אותנו באירוויזיון לפני שבוע, "הוריקן" של עדן גולן. סוגר את הרשימה מי שעומד גם בראשה, עומר אדם עם "רק שלך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה