מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עומר אדם משאיר אבק לאייל גולן

הדירוג השבועי של ספוטיפיי: עומר אדם מוביל את הרשימה, טיילור סוויפט מציגה נתונים מפתיעים, גם אושר כהן שומר על יציבות ולאילו מקומות הגיע אייל גולן?
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
דירוג השבוע של ספוטיפיי מציג שליטה מוחלטת של הזמר הפופ מזרחי כאשר במקום הראשון של האמנים המושמעים בישראל השבוע נמצא עומר אדם, שעדיין צובר עוד ועוד השמעות למיני אלבום שהוציא, "חמישה לילות", במקום השני נמצא אושר כהן, גם הוא בזכות המיני אלבום שלו ובזכות הסינגל שהוציא "פלסטרים", במקום השלישי אייל גולן, שגם לו יצא אלבום חדש לפני כחודש, במקום הרביעי עדן חסון וסוגרת את החמישיה הראשונה טיילור סוויפט.

במקום הראשון בשירי השבוע, מי אם לא עדן גולן לאחר הביצוע המרגש שביצעה על במת האירוויזיון. במקום השני, הלהיט החדש של אושר כהן "פלסטרים", במקום השלישי שיץוף הפעולה של עומר אדם, אודיה ושרק "צמוד צמוד", במקום הרביעי הלהיט הגדול מהמיני אלבום של עומר אדם "רק שלך" וחמישי שוב אושר כהן עם "מנגן ושר".
ברשימת האלבומים המואזנים ביותר השבוע טיילור סוויפט ואלבומה החדש נמצאים במקום הראשון, לאחר מכן "עומר" של עומר אדם הכולל מגוון להיטים, במקום השלישי אלבומו החדש של אייל גולן "עם ישראל חי", במקום הרביעי "מזרח פרוע" של טונה וסוגר את החמישיה זה עדן חסון עם "אלבום 2"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה