מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן כובש את הטבלה, עדן גולן פותחת פער

רשימת האמנים והשירים הישראלים והבינלאומיים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בשבוע האחרון: אייל גולן במקום הראשון, ביונסה תפסה את המקומות הראשונים בפסגה הבינלאומית
מערכת ice | 
עדן גולן, אייל גולן (צילום pixabay, שי פרנקו, פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
בדירוג האומנים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בישראל גם השבוע, הזמר אייל גולן כובש את המקום הראשון תוך כדי שהוא פותח פער על השאר עם 662 השמעות. אחריו, במקום השלישי נמצא אריק איינשטיין הזמר הישראלי האהוב בכל הזמנים שהשנה, ציינו עשור לפטירתו עם 530 השמעות.
שרית חדד מטפסת מהמקום החמישי בו הייתה בשבוע שעבר, הישר אל המקום השלישי עם 519 השמעות בשבוע החולף. אומנם שלמה ארצי, ירד למקום הרביעי בטבלה, אך עם 495 השמעות, ארצי ממשיך להיות מעל עומר אדם שהגיע לרשימה נועל את הרשימה עם 453 השמעות.

בשונה מטבלת האומנים, בטבלת השירים הישראליים המושמעים ביותר, ישנה נכונות מאסיביות יותר של נשים. במקום הראשון נמצאת הנציגה שלנו באירוויזיון עדן גולן, שרק בשבוע שעבר עלתה על בימת האירוויזיון ולאחר הופעה בלתי נשכחת זכתה במקום החמישי בתחרות. הוריקן של גולן, זכה ל-109 השמעות. במקום השני, נמצאים צמד הזמרים אברהם טל וליאור נרקיס עם השיר "ביחד ננצח" שהשומע 73 פעמים. 

במקום השלישי, נמצאת עדן בן זקן עם השיר "חיפשתי אותו בנרות" שהושמע 72 פעמים. במקום הרביעי נמצאת הקלאסיקה "פרי גנך של אביבה אבידן ואלי לוזון שהושמעה 71 פעמים. סוגרים את הרשימה, אגם בוחבוט ושחר טבוך עם הלהיט "נאדי באדי" שנכלל באלבום הבכורה של תבוך "היי זה שחר" והושמע 64 פעמים.
במקום הראשון בקטגוריית האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בישראל הגיעה גם השבוע להקת הביטלס, שרק לאחרונה שוחרר בדיסני פלוס סרט הקולנוע האחרון שצילמו "Let It Be" עם 74 השמעות. הזמר אלטון ג'ון, ניצב במקום השני עם 55 השמעות ולמקום השלישי בפער זעום הגיעה להקת קולדפליי הבריטית עם 55 השמעות. במקום הרביעי נמצאת ביונסה עם 51 השמעות וסוגרת את הרדימה ריהאנה עם 50 השמעות. 

השיר "I Don’t Wanna Wait" של טדי סווימס מגיע השבוע למקום הראשון בדירוג השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר ברדיו הישראלי עם 25 השמעות. במקום השני השיר "Texas Hold'em" של ביונסה עם 22 השמעות. "We Can’t Be Friends" של אריאנה גרנדה, עולה בחזרה למקום השלישי עם 17 השמעות. במקום הרביעי נמצאת הזמרת הישראלית נוגה ארז והשיר "Come back Home" שהושמע 16 פעמים. סוגרת את הרשימה מיילי סיירוס עם הלהיט הגדולה שלה Flowers שזכה ל-15 השמעות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה