דיגיטל וטק

טיקטוק מאיימת על יוטיוב? תאשר העלאת סרטונים באורך שעה

טיקטוק ממשיכה להתעדכן: הרשת החברתית אשר עלתה לגדולה ושינתה את השוק בזכות הסרטונים הקצרים שלה משנה כיוון. אחרי שהתחילה לעודד העלאת תכנים בשידור חי כעת היא ממשיכה להגדיל את אורך הסרטונים המותר להעלות בה לשעה
עידו מור | 
אילוסטרציה AI
לצד המאבק שמנהלת חברת ByteDance, חברת האם הסינית של טיקטוק מול המחוקק אמריקאי, נראה שהחברה משדרת עסקים כרגיל. כעת, החברה עומלת על שינוי נוסף בפלטפורמה כשהיא תאריך את אורך הסרטונים שהיא מאפשרת לפרסם בפלטפורמה. בהמשך לכך, היא החלה בניסוי בהעלאת סרטונים באורך של 60 דקות.
הפרטים הללו כבר לא בגדר שמועה, אלא רק לאחרונה החברה אישרה אותם. נכון לעכשיו, הפיצ'ר החדש זמין רק למספר מועט של משתמשים ועוד לא ברור מתי טיקטוק מתכננת להפוך אותו לזמין לכלל משתמשי הפלטפורמה.
אומנם, טיקטוק עלתה לגדולה בזכות הסרטונים הקצרים שניתן לפרסם בה, מה שהבדיל אותה ממתחרות כמו יוטיוב, פייסבוק ואינסטגרם.אבל הפופולאריות לה היא זכתה השפיעה עליהן להכניס פיד של סרטונים קצרים. מהצד השני, נראה עם הזמן טיקטוק משנה כיוון כשהיא מעודדת תכנים בשידור חי ומאפשרת לפרסם תכנים ארוכים בדיוק כמו ביוטיוב. 
 
רק בחודש ינואר, היא אפשרה לחלק מהמשתמשים שלה להעלות סרטונים באורך של חצי שעה. נכון לעכשיו, היא מאפשרת למשתמשים להעלות סרטונים באורך של עד 10 דקות, כאשר יוצרים שמשלמים על מינויים יכולים להעלות סרטונים באורך של עד 20 דקות.
כאמור, כל זה מתרחש במקביל למאבק העיקש שמנהל המחוקק האמריקאי ובראשו הנשיא ביידן נגדה. רק בסוף החודש שעבר, הסנאט האמריקאי ואחריו גם הנשיא ביידן, אישרו את הצעת החוק המחייבת את חברת האם ByteDance הסינית למכור בתוך שנה את טיקטוק או לוותר על הבעלות עליה. במידה ולא תעשה זאת, השימוש בטיקטוק יאסר בגבולות ארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה