מדדים ומחקרים

אברא מסכמת רבעון חזק עם הכנסות בשווי 104.2 מיליון שקל

חברת אברא הישראלית, הפועלת בתחום מערכות המידע, מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2024, בו היא מציגה  גידול חד בכל הפרמטרים התפעוליים ובשורות הרווח
מערכת ice | 
שי אוזון (צילום ליבי קטן נאור)
חברת אברא, המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות מידע, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של השנה. החברה עמדה בתחזיות והציגה עלייה בהכנסות לצד צמצום הוצאות המימון.
הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2024 הסתכמו בכ-104.2 מיליון שקל, בדומה להכנסות אותן הציגה אברא ברבעון הראשון של שנת 2023. כמו כן, הרווח הגולמי ברבעון גדל בכ-8% והסתכם ב-29 מיליון שקל, לעומת 26.7 מיליון שקל, הסכום שהושג ברבעון המקביל בשנה שעברה. 
הרווח התפעולי של החברה גדל עומד על 6.8 מיליון שקל בהשוואה ל-5.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-76% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, בנטרול רווח חד פעמי בגובה של כ-2.6 מיליון שקל ב-2023 וכ-1 מיליון שקל ב-2024. הגידול הינו גידול אורגני הנובע מסינרגיה ביחידות העסקיות.
כמו כן, החברה הצליחה להקטין את הוצאות המימון נטו ברבעון הראשון של שנת 2024, בין היתר בעקבות גידול בהכנסות מימון בגין ריבית על פיקדונות. הרווח הנקי של החברה ברבעון הסתכם ב-3 מיליון שקל, נתון דומה לזה שהושג ברבעון המקביל אשתקד.
שי אוזון, מנכ"ל אברא, התייחס להישגי החברה ברבעון ואמר: "אני יכול לסכם את הרבעון הראשון של 2024 בחזרה לשגרה בהכנסות ושיפור במדדים התפעוליים. אם בתחילת המלחמה אברא נאלצה להתמודד עם מצב בו 12% מכוח האדם גויס לשירות המילואים, ברבעון הראשון של 2024 רק כ-5% בממוצע מצוות כוח האדם נקרא לשרת את המדינה ומחודש אפריל כבר 3% ".
אוזון, המשיך בדבריו ומסר: "אנו ממשיכים לבחון ביצוע עסקאות רכישות נוספות ובמקביל מקדמים את תהליכי הסינרגיה בין החברות שנרכשו בשלוש השנים האחרונות כמו כן כחלק מרצוננו להבטיח ללקוחות את המוצרים והשירותים החדשניים ביותר בשוק, אנו משלבים את כלי הבינה המלאכותית המתקדמים ביותר הקיימים בשוק בפרויקטים אותם אנו מיישמים בארגונים".
אוזון, המשיך בדבריו והתגאה בהישגים ובפרסים בהם החברה זכתה: "החדשנות של אברא מגובה בפרסים. לאחרונה 9 פרויקטים שביצענו ללקוחותינו זכו בפרסי הוקרה עבור תרומתם לענף ה-IT הישראלי. הפרויקטים הוכיחו את יכולתנו לממש את האסטרטגיה שמלווה אותנו מיום הקמתנו התאמת הפתרונות הטכנולוגיים החדשניים ביותר בשוק למגוון הצרכים העסקיים של הלקוח מתוך היכרות עמוקה עם צרכיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה