דיגיטל וטק

אברא במהלך פורץ דרך: זו המערכת החדשה שהשיקו

אברא יישמה בהצלחה מערכת לניהול עתירות משפטיות עבור ועדת הבחירות המרכזית לכנסת – כחלק מפרויקט  הדגל של מדינת ישראל – "נימבוס". המערכת של אברא הושקה בבחירות לרשויות המקומיות כאשר מעל ל-  12  אלף כניסות של משתמשים בוצעו ללא תקלות
מערכת ice | 
אברא (צילום הילה לוי שיווק אברא)
אברא טכנולוגיות מידע, הנסחרת בבורסה בתל אביב ומנוהלת על ידי שי אוזון, הקימה עבור ועדת הבחירות בכנסת מערכת לעתירות ממשלתיות. המערכת שהוטמעה והושקה בהצלחה בבחירות לרשויות המקומיות, נועדה לשמור על טוהר הבחירות  והינה חלק מפרויקט הדגל של מדינת ישראל- "פרויקט נימבוס"-  שמטרתו לתת מענה מקיף לנושא אספקת שירות ענן ציבורי למשרדי הממשלה. המערכת הוקמה תוך כ-14 שבועות בלבד. 
מערכת העתירות הממשלתיות של אברא, שעלותה מאות אלפי שקלים, הוקמה על בסיס פלטפורמת Salesforce  ומאפשרת לכלל האזרחים במדינה להם זכות הצבעה, להתחבר דרך הטלפון הסלולארי או המחשב  לאזור האישי באתרי הממשלה ולהגיש עתירה הנוגעת לתעמולת הבחירות. מרגע פתיחת העתירה על ידי האזרח, המערכת שואבת אוטומטית את כלל הנתונים הנדרשים לניהול ההליך המשפטי ומאפשרת באופן הוליסטי לכלל הצדדים המעורבים בעתירה וביניהם: העותר, עורכי הדין, השופטים, המַזְכִּירוּת, הלשכה המשפטית ,נציגי המדינה, המועמדים, הסיעות והרשימות השונות, לקבל ולהגיש את כלל המידע הנדרש לניהול התיק מפתיחתו ועד קבלת החלטת השופט.

תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית של מערכת העתירות, הושלם ועבד בהצלחה ללא תקלות. בתקופת הבחירות לרשויות המקומיות שנערכו ב- 27 בפברואר נכנסו למערכת כ-12 אלף משתמשים ללא כל תקלות, 561 תיקים של עתירות נוהלו דרכה, מעל 4000 מסמכים נסרקו באמצעותה, ו-829 החלטות שיפוטיות העוסקות בליבת תעמולת בחירות בבחירות המוניציפליות התקבלו ופורסמו דרכה. 

שי אוזון מנכ"ל אברא טכנולוגיות מידע מסר : "המומחיות של עובדי חברת אברא אפשרה לנו לפתח תוך חודשים בודדים מערכת אסטרטגית חשובה למדינת ישראל , שתאפשר לאזרחים, ומועמדים, לפעול לקיום תעמולת בחירות ובהתאם לדין. כחלק מהמתודולוגיה של אברא להטמיע ללקוחותינו את הפתרונות החדשניים ביותר בשוק, הצלחנו לבנות תוך זמן קצר מערכת נוחה לשימוש שענתה לכלל הדרישות של הוועדה ומנגישה לכלל האזרחים במדינת ישראל ולשופטים המעורבים בתיקים, את המידע הרלוונטי להליך. כל המסמכים שמועברים במערכת בחלק מתהליך העתירה שמורים בצורה מאובטחת בזכות המערכת שפותחה על ידינו, כאשר כחלק  מהפתרון הטמענו את מוצר אבטחת המידע  Shield Salesforce.  אנו מודים לוועדת הבחירות על ההזדמנות להיות משולבים בפרויקט כה חשוב למדינת ישראל,  ולאחר שהוכחנו את יכולתנו הטכנולוגיות ומומחיתנו לבצע פרויקטים מורכבים המערבים טכנולוגיות חדשניות אנו בטוחים שגם בהמשך הדרך נוכל להשתלב בפרויקטים נוספים של מדינת ישראל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה