מדדים ומחקרים

מוכרחים לשלם: "לצרכנים יש כעת יותר אפשרויות מאי פעם"

מחקר חדש בבריטניה סוקר את יחס בעלי העסקים לנושא התשלום. פחות משליש דיווחו כי הם בטוחים שתהליך הקנייה בקופתם מתנהל בצורה חלקה. למרות נתונים אלו, יותר מחצי מהקמעונאים מעידים כי הנושא נמצא בלב אסטרטגיית חוויית הלקוח שלהם
מערכת ice | 
ארנק דיגיטלי (צילום freepik)
מחקר חדש שהוזמן על ידי חברת טכנולוגית המסחר FREEDOMPAY ובנק לוידס סוקר את תחום התשלומים בחוויית הלקוח בעסקים בבריטניה. במהלך הסקר נשאלו עסקים שונים שאלות בנוגע להתייחסותם לנושא התשלום בעסק שלהם. על פי ההודעה לתקשורת שפורסמה הבוקר (רביעי) הסקר קובע כי פחות משליש מהעסקים סבורים כי הם מעניקים חוויית תשלום חלקה. 
נתון זה עומד בסתירה לכך שכ-59% מחברות הקמעונאות, המזון והמשקאות והאירוח בבריטניה הציבו את נושא התשלום בלב אסטרטגיית חווית הלקוח שלהם. אחוז זהה של עסקים מאמין כי עמדת תשלום טובה היא חיונית לבניית נאמנות לקוחות. אחוז זה של משיבים טען כי מדובר ביתרון תחרותי חשוב לא פחות מהצעת מוצרים טובים יותר.
 
​אחוז דומה של משיבים העידו כי חווית תשלום שלילית עשויה לדחוף לקוחות לקניה בעסק מתחרה. כמחצית מהעסקים שנשאלו ענו שכלל לא השקיעו בשינוי מערכת התשלום שלהם. על-פי מזמיני המחקר התוצאות הללו מצביעות על מקום אפשרי לצמיחה. "לצרכנים יש כעת יותר אפשרויות מאי פעם", אמרה מלינדה רוילט, מנהלת שירותי מסחר בבנק לוידס.
רוילט, שתפקידיה הקודמים כוללים חברות כגון אובר ופייפאל טוענת כי "המשמעות של הנתונים היא שגם עסקים צריכים לחשוב איך הם משתמשים בחוויית התשלום בקופה כדי לצמוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה