השוק

אסף רפפורט לא עוצר: רוכש חברה מתחרה תמורת כ-200 מיליון דולר

זמן קצר לאחר שיוניקורן הסייבר הישראלי וויז (wiz), אותו ייסד אסף רפפורט, רכש  את הסטארטאפ הישראלי Gem Security (ג'ם סקיוריטי) תמורת 350 מיליון דולר, רפפורט ממשיך ברכישות הענק כאשר החברה מתקרבת לסגור את עסקת הרכישה של לייסוורק (Lacework) האמריקאית תמורת כ-200 מיליון דולר
מערכת ice |  3
אסף רפפורט (צילום shutterstock, נתנאל טוביאס)
יוניקורן הסייבר הישראלי וויז (wiz), אותו ייסד אסף רפפורט, רכש בשבוע שעבר את הסטארטאפ הישראלי Gem Security (ג'ם סקיוריטי) תמורת 350 מיליון דולר, וכעת נודע כי הוא ממשיך בעסקאות הענק אחרי שדווח כי החברה עומדת לסגור את רכישת חברת לייסוורק (Lacework) האמריקאית, המתחרה שלו, תמורת כ-200 מיליון דולר.
העסקה מגיעה על רקע הדיווחים לפיהם החברה השלימה בימים האחרונים סבב גיוס במסגרתו מכרו מספר משקיעים בחברה חלק מאחזקותיהם תמורת מאות מיליוני דולרים. הכסף אינו עובר לחברה או דרכה, אלא מתבצע באמצעות מכירה בין משקיעים. בין הגופים שרכשו את המניות של אותם משקיעים בחברה ניתן למצוא את קרן ההשקעות היפנית סופטבנק ויז'ן.
 
כידוע, וויז, שפועלת בתחום אבטחת הענן ופיתחה פלטפורמת Cloud Native Application Protection Platform (CNAPP), שווה כיום 10 מיליארד דולר וגייסה עד כה כ-900 מיליון דולר, כאשר קצב המכירות שלה ARR בשנה האחרונה עמד על 350 מיליון דולר.
החברה שואפת להמשיך ולהרחיב את הפלטפורמה שלה, על רקע הביקוש הגובר לפתרונות אבטחת ענן הוליסטיים – לעומת עשרות מוצרי אבטחה שלא מתקשרים זה עם זה ומקשים על ניהול מערך האבטחה. הרכישה של ג'ם תאפשר לוויז להרחיב את היכולות לזהות איומים על גבי הענן בזמן אמת, בכל שלבי הפיתוח והפרודקשן ולעזור לארגונים לקצר משמעותית את זמן התגובה אליהם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חבל שהמניה לא נסחרת בבורסה
    רון 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם הכסף הבלתי נגמר של סופטבנק ויזין ואם המנהלים החזקים של וויז שווי של 10 מיליארד דולר הוא רק התחלה של הדהירה לשווי הרבה יותר גבוה תוך מספר שנים.
    סגור
  • 2.
    מתה עליו
    פולניה בלונדינית 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חתיך אשכנזי לוהט
    סגור
  • 1.
    הוא לא הוציא את הכסף מהמדינה? (ל"ת)
    צבוע מפוספס 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור