מדדים ומחקרים

רמי לוי ושופרסל נתפסו על חם? כך עובדת שיטת "המבצע"

כמה מוצרים זינקו במחיר ב-5% או יותר בשנה האחרונה, ועדיין פרסמו לגביהם מבצע לחג? בסך הכל 109 מוצרים ברמי לוי, 118 מוצרים בשופרסל, 89 מוצרים בוויקטורי ו-89 מוצרים ביוחננוף
מערכת ice |  3
סניף שופרסל וסניף רמי לוי (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/רמי לוי - שיווק השקמה)
רגע אחרי שדיפלומט ושטראוס העלו את מחירי המוצרים שלהן לקראת חג הפסח, נראה שהישראלים יותר מתמיד שמים לב למבצעים שיוזילו להם את סל הכניסות. אלא שלפי בדיקה של 'לובי 99', גם המבצעים הם לא בדיוק מבצעים והלקוחות עדיין משלמים יותר.
על פי מאקו, התופעה הרווחת ברשתות השיווק היא מבצעים "מדומים": מבצעים על כמה מוצרים שמחירם זינק ועדיין יקר יותר מהמחיר בטרם החל המבצע. 15 סניפים במספר רשתות שונות, נבדקו על ידי לובי 99 שבדק את המחירים במבצע לעומת השנה שעברה.

כמה מוצרים זינקו במחיר ב-5% או יותר בשנה האחרונה, ועדיין פרסמו לגביהם מבצע לחג? בסך הכל 109 מוצרים ברמי לוי, 118 מוצרים בשופרסל, 89 מוצרים בוויקטורי ו-89 מוצרים ביוחננוף.
לאחר שבתכנית 'המוקד הציבורי', של רדיו 'קול חי', פרסם המגיש צבי טסלר את הנתונים החדשים של סל הקניות עם השוואה בין רשתות המזון הגדולות הפונות למגזר החרדי, כשהנתונים באדיבות פרייסז ונמצא כי רשת רמי לוי היא הזולה ביותר, הוא התראיין למימרן בקול חי ודיבר על הפעולות שלו לקראת הפסח.
רמי לוי הבטיח בין היתר כי: "אצלנו המחירים השנה מול שנה שעברה לא עלו, אפילו ירד בקצת. בחלק מהמוצרים אנחנו סופגים את זה. לפני החגים אנחנו באים לקראת הצרכנים ועושים מבצעים יותר משמעותיים. אנחנו מסתכלים לטווח ארוך, היסודות של העסק זה הצרכן".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איפה התוכן של הכתבה? דוגמאות? (ל"ת)
    לולי 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לשבור את המונופולים.
    הדייקן 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להקל בחוק הקמת קואופרטיבים של צרכנים. לאפשר ייבוא חפשי של מוצרים כולל יבשים , בשר, גבינות קשות ושימורים. זה ישבור את מונופולי היצרנים והמשווקים והם יתחילו להתחרות.
    סגור
  • 1.
    אושר עד
    מאיר 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע אינם מציינים את מיקומם בטבלת המחירים???
    סגור