כסף וצרכנות

רמי לוי שובר את השוק: אלו תווי השי שיחלק ללקוחות

רמי לוי מסתער על שוק תווי השי לקראת חג חג הפסח ומציג את "התו המלא", שכולל כל החברות בקבוצת רמי לוי: "שיווק השקמה", "רמי לוי אינטרנט", "רמי לוי בשכונה", "רמי לוי שופינג", "חברת התעופה ישראייר", "סופר קופיקס", "גוד פארם" ועוד. רמי לוי: "התו המלא משווק גם ככרטיס פלסטיק וגם בדיגיטל באמצעות הודעת SMS עם קוד"
מערכת ice | 
הונאה על חשבון רמי לוי (צילום יחצ, פלאש 90, pexels)
רמי לוי מסתער על שוק תווי השי לקראת חג הפסח ומציג את "התו המלא" שכולל את כל החברות בקבוצת רמי לוי: "רמי לוי שיווק השקמה", "רמי לוי אינטרנט", "רמי לוי שכונה", "רמי לוי שופינג", "סופר קופיקס", "גוד פארם", "וחברת התעופה ישראייר".
לצד חברות אלו "התו המלא" כולל עוד כ-100 חברות, רשתות ומותגים מובילים בתחומי אופנה, ילדים, מוצרים לבית, מסעדות, אטרקציות ועוד... בין חברות בהם ניתן לממש את התו המלא הינם : רשת פוקס, שילב, רשת קסטרו, אופטיקנה, רשת המשביר, הום סנטר, דרים ספורט, רשת גלי, שקם אלקטריק, אוטו דיפו עוד...בנוסף התו המלא מאפשר לרכוש במגוון אתרי און ליין של מותגים נבחרים ובכך לבצע קניה מהירה ויעילה מבלי להגיע פיזית לחנות עצמה.

"התו מלא" כולל תווי שי בשווי של כ-100 שקל עד ל-1,000 שקל בכרטיס הפלסטיק ותווי שי של עד 1500 שקל בדיגיטל. על פי בדיקה שנערכה השנה כ-80% מתווי השי של רמי לוי ממומשים ברשתות המזון של קבוצת רמי לוי "וברמי לוי שופינג".
רמי לוי מסר: "השימוש בתו המלא של רמי לוי בקניות ברשתות המזון של הקבוצה נותן שווי גדול יותר לקנייה לאור העובדה שהמחירים ברשתות הקבוצה הינם זולים עד כ-30% לעומת רשתות מזון אחרות". במיוחד היום, לאור יוקר המחיה, הצרכנים מבינים כי התו המלא מעניק להם שווי גדול יותר בבואם לערוך קניות לחג וכי הכסף שלהם באמת שווה יותר בסל הקניות של רמי לוי לעומת תווים אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה