בארץ

מי מאוים מרמי לוי? המנכ"ל לשעבר של חברת הענק באזהרה חמורה

ליאור רייטבלט התראיין ל-ynet וסיפר על הדרך שעבר מאז סיים את תפקידו כמנכ"ל חברת סופר-פארם. כמו כן, ציין כי לדעתו האיום המרכזי על הרשת שניהל הוא "גוד פארם" של רמי לוי, אשר מהווה מתחרה מרכזית
מערכת ice | 
סופר פארם (צילום חן גלילי)
ליאור רייטבלט כיהן במשך כמעט 30 שנה בתפקידים הבכירים ביותר בסופר פארם, עד שכיהן כמנכ"ל. בניהולו נפתחו עשרות סניפים חדשים, ובכך הצליח להפוך את הרשת לכזו שמגלגלת מיליארדים. רייטבלט התראיין ל-ynet וסיפר על התקופה שעבר לאחר הפרישה, וכן חשף: מה הדבר העיקרי שמאיים על הצלחת סופר פארם כיום?
רייטבלט סיים את תפקיד המנכ"ל עם 140 מיליון שקל ממימוש מניות, אך גם יצא עם חלומות רבים שרצה להגשים. אחד מהם היה עיצוב אופנה, וזה מה שהוביל אותו לפתוח מותג בהשקעה של כ-2 מיליון דולר הכולל בגדים א-סימטריים. כמו כן, בימים אלו מוציא ספר חדש העוסק במיקלוש קאוס, אשר הציל יהודים בזמן השואה. כמו כן, המנכ"ל לשעבר הודה: "האיום המשמעותי על סופר פארם הוא רשת גוד פארם של רמי לוי". אחת הסיבות לכך היא שהרשת ממוקמת בסניפים קטנים ובמקומות מרכזיים בערים.
נזכיר כי לפני כשנה פורסם שבעלי רשת גוד פארם, אוהד סנדלר ואדם פרידלר, רכשו 50% מאתר האופנה איתי ברנדס (itay brands) שבבעלות איתי ואשתו, יעל ארביב, לפי שווי בסך 50 מיליון שקל, ונכנסו לראשונה לתחום האופנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה