נדל"ן ותשתיות

אפי קפיטל חוגגת: זה ההישג המרשים שקטפה חברת הבנייה

חברת הבנייה חברת הבנייה "אפי קפיטל נדל"ן", קיבלה כוכב בטיחות חמישי במסגרת "תוכנית הכוכבים" המשותפת למטה הבטיחות בענף הבניה המשותף להתאחדות בוני הארץ והסתדרות העובדים הכללית
מערכת ice | 
אפי שקדי (צילום טל גבעוני)
באירוע משותף של התאחדות בוני הארץ ואפי קפיטל, שהתקיים בשבוע שעבר בבני ברק, הוענק לחברת הבנייה "אפי קפיטל נדל"ן", כוכב בטיחות חמישי ואחרון במסגרת "תוכנית הכוכבים" המשותפת למטה הבטיחות בענף הבניה המשותף להתאחדות בוני הארץ והסתדרות העובדים הכללית.
מבין אלפי חברות הפועלות בישראל, רק 16 חברות, מלבד חברת הנדל"ן, השלימו את מבדק מטה הבטיחות, על כלל דרישותיו, והותאמו לקבל את הכוכב החמישי יחד עם תקן מיוחד לבטיחות.
בין החברות אשר השיגו את הכוכב החמישי, ועומדות בשורה הראשונה של החברות הבטיחותיות ביותר, בעלות תרבות הארגונית והטכנולוגית המתקדמת בארץ, ניתן למצוא את אלקטרה, גיא ודורון לוי, פרשקובסקי, תדהר ונוספים.
חברי מטה כוכבי הבטיחות אשר העניקו את כוכב הבטיחות החמישי הם בין היתר, חה"כ ישראל אייכלר, אל"מ מתי רביבי, מנכ"ל צומת מיכאל סלומון ואל"מ זאב רז, איתן צלה בנוכחות ראש וועדת העבודה והרווחה.
אריאל סופר, מנהל הבטיחות באפי קפיטל וחבר וועדת העבודה בכנסת, בירך על ההישג: "אנו שמחים וגאים על השלמת כוכב הבטיחות החמישי, זה עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה וחזון החברה. המשנה הסדורה שלנו בנושא הבטיחות מתחילה מתרבות, ארגון, סדר ותהליכי עבודה באתרי הבניה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה