נדל"ן ותשתיות

meex נדל"ן בצעד היסטורי: תהיה הראשונה בעולם לעשות זאת

קבוצת meex נדל"ן מבית חצי חינם היא הקבוצה הראשונה בעולם שתתקין מערכת אגירת אנרגיה בכל מתחמי המסחר שלה ברחבי הארץ, לאחר שהכריזה על שיתוף פעולה עם חברת האנרגיה "אגירה"

מערכת ice |  1
מתחם MEEX שרונים (צילום קסם הדמיות)
קבוצת meex נדל"ן - הזרוע הנדל"נית של קבוצת "חצי חינם" שבבעלותה כמליון מ"ר של נדל"ן מניב - נכסי  נדל"ן בכל רחבי הארץ המשמשים למסחר, תעסוקה, לוגיסטיקה, מגורים . מתחמי המסחר של הקבוצה כוללים בין היתר בהוד השרון, פתח תקווה, רחובות (שפתוח בחלקו ועתיד להיפתח כולו לקראת הקיץ  של שנת 24), בת ים (ייפתח גם הוא בקיץ שנת 24), אשדוד, חולון, ראשון לציון המאכלסים מאות שוכרים. בנוסף, הקבוצה מקדמת תוכניות עתידיות למאות אלפי מטרים בערים נוספות בארץ.
meex מכריזה היום (שני) על שיתוף פעולה גדול בינה לבין חברת האנרגיה "אגירה", המתמחה בהקמה וניהול של מערכות אגירת אנרגיה (חשמל) מאחורי המונה, בהתבסס על מערכת תוכנה ייחודית לתכנון, שליטה ואופטימיזציה שפיתחה. מערכת אגירת האנרגיה, תוקם ותופעל בקנה מידה חסר תקדים בישראל ובעולם כולו. פרויקט זה שמתבצע במימון בנק "לאומי" ויושלם במהלך שנת 2024, מדובר בהיקף 35 של מגה-וואט לשעה. לצורך השוואה, מדובר באנרגיה השווה  לאנרגיה של לוחות סולרים על גגות בהיקף של כ-40,000 בתים.

באמצעות פלטפורמת ניהול האנרגיה החדשנית והמהפכנית שפותחה בישראל  ע"י חברת "אגירה", תשלב החברה במסגרת העסקה עם  meex נדל"ן מקבוצת חצי חינם - טכנולוגיות פורצות דרך לניהול חכם ויעיל של צריכת החשמל במרכזי המסחר של הרשת. המערכת מבוססת על סוללות ואמצעי בקרה וניהול מתקדמים, אשר יוצבו בכל מתחמי הקבוצה ברחבי הארץ ובמרכולים של רשת "חצי חינם", חברת האם.בצריכת חשמל תעשייתית (מפעלים, מרכזי מסחר וכד') מחיר החשמל בישראל מזנק בכ-400% החל מהשעה 17:00 בערב. במדינות אחרות בעולם כמו בריטניה המחיר מאותה השעה מזנק ב-1,000% ובגרמניה 800%. עובדה המעידה על הקידמה והחשיבות בשימוש באגירת חשמל.
ליהי סונק, מנכ"לית meex: "אנו גאים להיות חלוצים בתחום הקיימות בענף הקמעונאות בישראל ובעולם. פרויקט חדשני זה הינו צעד משמעותי לעבר עתיד ירוק יותר וחסכוני יותר עבור החברה, לקוחותינו והסביבה."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרויקט אגירה
    אופיר 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סחטיין על היוזמה, מרשים! עלו והצליחו
    סגור