משפט

חצי חינם מפצה את הלקוחות בישראל: מה תקבלו ב-2.1 מיליון שקל?

הרשת תפצה את כלל לקוחותיה בישראל בסכום משוכלל של 2.1 מיליון שקל, זאת דרך הנחות למוצרים מסוימים ותאלץ לבצע שינויים בפרסומי המבצעים
מערכת ice |  3
חצי חינם (צילום shutterstock, יחצ)

על פי הסכם פשרה במסגרת תביעה ייצוגית שהוגשה נגד רשת המרכולים 'חצי חינם', הרשת תפצה את כלל לקוחותיה בישראל בסכום משוכלל של 2.1 מיליון שקל, זאת דרך הנחות למוצרים מסוימים ותאלץ לבצע שינויים בפרסומי המבצעים.

על פי YNET, הבקשה לאישור התביעה הייצוגית הוגשה ב-2021, ונטען בין היתר כי לכאורה, הרשת מציגה מבצעים פיקטיביים בסניפים שלה ברחבי הארץ וכך גם באתר שלה במספר דרכים. לדוגמא, מבצעים מתקיימים לתקופות ארוכות של שנה ואף יותר, או מבצעים למהדורה מוגבלת המתחדשים בסיומה ללא שינוי.


 



הרשת הכחישה והשופטת יעל טויסטר ישראלי, הציעה הסדר פשרה שאושר על ידי בית משפט, מבלי להודות באף אחת מהטענות. נקבע כי הרשת תשנה את הפרסום של המבצעים ברשת ובאתר שלה ב-90 ימים מהמועד שפסק הדין המאשר את הסכם הפשרה ייקבע.

במקביל, לקוחות חצי חינם ייהנו מפיצוי בגובה של 2.1 מיליון שקל דרך הנחות למוצרים מסוימים בשיעור של כ-5% לפחות. בין המוצרים שהרשת יכולה לבחור לתת בגינם הנחה ניתן למצוא מוצרי בשר ודגים.
מחצי חינם נמסר בתגובה: "חצי חינם הנה רשת ותיקה הפועלת בהגינות ובהתאם לחוק כבר למעלה מ-35 שנה. הרשת שמה את הצרכנים במרכז ומייצרת עבורם את סל המוצרים האטרקטיבי ביותר לאורך כל ימי השנה".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא יודע אם זו הרשת
    לקוח 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הכי הוגנת, אבל בטוח שהחנות שלהם בהוד השרון, חנות ברמה אירופאית, תענוג לקנות בה,
    סגור
  • 2.
    סניף המרכבה
    שי רמת גן 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קונה השוטף. נקי ,מסודר,שילוט בהיר.אוכל מבושל ללקק אצבעות.
    סגור
  • 1.
    גם אני קונה שם והאמת
    לא יעזור 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רשת של גנבים ורמאים אבל סחורה מספר 1
    סגור