נדל"ן ותשתיות

פרויקט התחדשות עירונית בגוש דן: איזו עיר נבחרה?

חברת אלמוגים זכתה במכרז של פרויקט פינוי בינוי שיוקם ברעננה, בחלקו הצפוני של רח' ביאליק, אשר במסגרתו ייהרסו כ- 18 יח"ד בשלושה בניינים ובמקומם יבנו 3 מבנים הכוללים 60 יח"ד

מערכת ice | 
התחדשות עירונית ברעננה (צילום סטודיו טרהטקטורה)
אלמוגים דיווחה היום (שלישי), כי היא זכתה במכרז של התחדשות עירונית בפרויקט פינוי בינוי בחלקו הצפוני של רח' ביאליק ברעננה ובסמוך לשדרות אחוזה, בה מתוכננת לעבור בעתיד מערכת להסעת המונים במטרופולין ת"א – המטרו.
במסגרת הפרויקט ייהרסו 18 יח"ד בשלושה בניינים ובמקומם יבנו 3 מבנים הכוללים 60 יח"ד. החברה תפעל לגיבוש הסכם פינוי בינוי עם ב"כ של בעלי הזכויות בפרויקט ולאחריו תפעל להחתימם על ההסכם לעיל. במקביל, בכוונת החברה לקדם את הגשת ההיתר בפרויקט מול הוועדה המקומית ברעננה, וזאת בהתאם לתוכנית המפורטת להתחדשות בניינית. כמו כן, החברה הודיעה היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כ-2 שנים ממועד דיווח זה.
נוי דותן, סמנכ"לית פיתוח עסקי והתחדשות עירונית אלמוגים: "אלמוגים משקיעה מאמצים רבים באיתור וקידום פרויקטים של התחדשות עירונית בגוש דן, וזכייה בפרויקט זה מתווספת לזכייה משמעותית נוספת עליה דיווחנו לאחרונה במבואה הצפונית של בת ים".
עוד היא הוסיפה: "פריסתה הגיאוגרפית של הרחבה לצד איתנותה הפיננסית מאפשרים לה להמשיך ולצמוח במיוחד בתקופה הכלכלית הנוכחית. מדובר בפרויקט שצפוי לחדש את מרקם החיים ברעננה ולהשביח משמעותית את הנכס הקיים בעיר המאופיינת בביקושים גבוהים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה