מינויים

חברת MedOne במינוי מרענן: זה מנהל המכירות החדש

חברת MedOne מודיעה על מינויו של דורון בואינוס לדירקטור המגזר הביטחוני בחברה, במסגרת התפקיד יוביל תהליכי מכירה של פתרונות ענן, דטה סנטר, תשתית AI ופתרונות ייחודיים ללקוחות בצבא ובמגזר הביטחוני
מערכת ice | 
דורון בואינוס (צילום פרטי)
חברת MedOne מודיעה על מינויו של דורון בואינוס לדירקטור המגזר הביטחוני בחברה. במסגרת תפקידו יוביל תהליכי מכירה של פתרונות ענן, דטה סנטר, תשתיות AI ופתרונות ייחודיים ללקוחות בצבא ובמגזר הביטחוני.
דורון, מהנדס תעשייה וניהול מאוניברסיטת תל-אביב ותואר שני בניהול מ- Polytechnic NY, התמחה בתחום הביטחוני שנים רבות במסגרת עבודתו בחברת IBM.
דורון בואינוס מסר: "אנו נמשיך להוביל חדשנות ולספק ללקוחותינו הביטחוניים שירותים ופתרונות מתקדמים, המותאמים להם אישית ויסייעו להתמודדות עם אתגרים חדשים. אני מודה על ההזדמנות לעבוד יחד ומחכה להמשך שיתוף הפעולה המוצלח בשנה החדשה"
חברת MedOne מתמחה באספקת פתרונות ייחודיים בתחומי הטכנולוגיה והתקשורת ללקוחות עסקיים ומעמידה לרשות לקוחותיה מתקני תקשוב ייחודיים (Data Centers) וממוקמים בחמישה אתרים בישראל – ת"א, פ"ת, רמלה וטירת הכרמל.
באמצעות מתקנים אלו החברה מספקת פתרונות מגוונים הכוללים: פתרונות אירוח של חדרי מחשב מרכזיים ומערכות מחשוב מרכזיות, פתרונות אירוח של אתרי גיבוי, פתרונות המשכיות עסקית כוללים ופתרונות ענן ציבורי והיברידי לחברות הגדולות ביותר במשק הישראלי והבינלאומי. עם לקוחות החברה נמנים בנקים, מוסדות פיננסיים, משרדי ממשלה וגופי ביטחון וכו'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה