דיגיטל וטק

קבוצת קלי הטמיעה פתרון להתאוששות מאסון בענן MedOneCloud

קבוצת הפיננסים קלי ביחד עם חברת MedOne השלימו פרויקט התאוששות מאסון והמשכיות עסקית. הפתרון יאפשר לקבוצה להמשיך ולהעניק שירות רציף ללקוחותיה גם תחת איומים כמו תקלה במערכות המחשוב ועד התקפת סייבר
מערכת ice | 
אבטחת מידע (צילום vecteezy)
קבוצת קלי השלימה בימים אלה פרויקט התאוששות מאסון והמשכיות עסקית. את הפרויקט ביצעו צוותי תשתיות המחשוב של קבוצת קלי וחברת MedOne. בפרויקט הוטמע פתרון(DR as a Service)  DRaaS בענן הציבורי של MedOne מבוסס טכנולוגיית Zerto.
הפתרון שהשלימה קלי יאפשר לקבוצה להמשיך ולהעניק שירות רציף ללקוחותיה גם תחת איומי הייחוס של מדינת ישראל ואיומים פנימיים, מתקלה במערכות המחשוב ועד התקפת סייבר.

שירות הענן הציבורי של MedOne, מיישם רפלקציית נתונים במודל  Continuous Data Replication, שמאפשר מעקב אחר השינויים אשר מתבצעים באתר הייצור של קבוצת קלי באופן רציף. כל שינוי בשרתי המקור מועבר לאתר ה-DR בזמן אמת. לצד האפשרות לעבור באופן מידי לייצור באתר ה-DR, טכנולוגיית Zerto בשילוב השירות המנוהל והענן של MedOne מאפשרים חזרה לאחור (RPO), ברזולוציה של שניות, ולמספר רב של נקודות בזמן עד 30 יום אחורה. שירותי ה-DRaaS עומדים בתקן ISO22301 (המשכיות עסקית), כך שללקוח מובטחת המשכיות עסקית גם בתרחישי חירום.
לדברי אמיר הרוש, סמנכ"ל הטכנולוגיות של קבוצת קלי, "מדובר בפרויקט חשוב מאוד שיאפשר לנו המשכיות עסקית בכל מצב חירום. הפרויקט הושלם בהתאם לתכולה ולוחות הזמנים המתוכננים ועמד במדדי ההצלחה במספר תרגולים של הוכחת יכולת להפעלת מערכות המידע של קלי מאתר ה-DR. בנוסף, הפרויקט כלל גם שיפור במערך הגיבוי המקומי למערכות הליבה. תצורת הפתרון הותאמה ליעדים העסקיים של קלי, תוך מתן מענה לכלל המערכות הקריטיות של הארגון, והמודל הנבחר יאפשר לנו להשיג פתרון גמיש לשינויים וצופה פני עתיד לאתגרים העתידיים של מערכות החברה״.
"בשנים האחרונות ארגונים הבינו שהם אינם יכולים להרשות לעצמם השבתה לפרק זמן ארוך ואיבוד מידע" אומר רוני שדה, מנכ"ל MedOne. "לכן, בנוסף לגיבויים שוטפים, ארגונים נדרשים ליישם פתרונות המשכיות עסקית להתאוששות מאסון, לרבות אירועי סייבר. שני המדדים הקריטיים ביותר בפתרונות של המשכיות עסקית הם: משך הזמן עד החזרה לפעילות מלאה של הארגון (RTO), ולאיזה נקודות בזמן ניתן לשחזר את המידע (RPO). שירות DRaaS שלנו כולל ניטור קבוע של תהליך הרפליקציה, ובניית Playbook לכל תרחיש ייחוס מראש. כאשר מתרחש אירוע אנחנו מנהלים את תהליך ההתאוששות ביחד עם הלקוח עד לחזרה מלאה לשגרה. התפיסה שלנו היא שהחירום של לקוחותינו הוא השגרה שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה