דיגיטל וטק

MedOne מקימה קמפוס דאטה חדש בעלות מיליארדי שקלים

המתקן הראשון שיושק בסוף 2024 יתפרש על פני 3 קומות תת קרקעיות בשטח של כ- 18,000 מ"ר

מערכת ice | 
רוני שדה (צילום פיני סילוק)
MedOne מקימה בימים אלה קמפוס דטה סנטרס חדש ברמלה בהשקעה של כמיליארד וחצי שקל. הדטה סנטר הראשון יושק ברבעון האחרון של שנת 2024 ויצטרף לארבעת המתקנים, הממוקמים בת"א, פ"ת, וקמפוס טירת הכרמל, שהינם מתקנים תת קרקעיים מאובטחים, ממוגנים וברמת השרידות גבוהה במיוחד.
מתקני הדטה סנטרס של MedOne מהווים צומת תקשורת מרכזי של מדינת ישראל לעולם ומרבית תעבורת התקשורת של מדינת ישראל עוברת דרכם. האתרים משתרעים על פני שטח של למעלה מ 35,000 מ"ר וערוכים לפעול באופן עצמאי במקרה של חירום, ללא תלות בגורמים חיצוניים למשך 72 שעות ברציפות.
"ההמשכיות העסקית במתקן החדש תהיה בנויה בצורה כזו שכל מערכת מגובה באופן מלא בזמן אמת." אומר רוני שדה מנכ"ל MedOne. "המתקן החדש, בדומה למתקנים האחרים, ינוהל באמצעות מערכת המאפשרת ניטור ושליטה 24 שעות ביממה על כל התשתיות בבניין (חשמל, מיזוג אוויר, איתור וכיבוי אש, ועוד).
על מנת לאפשר המשכיות עסקית גם בתנאי קיצון בהם ייתכן ויפגעו תשתיות החשמל האזרחיות, תפעל במקום מערכת חשמל מתקדמת, שתפעל בשגרה על בסיס תשתיות החשמל המוזנות מן החוץ (ע”י הרשת הארצית) ושתי מערכות נוספות לחירום הכוללים מערכי UPS וגנרטורים שתאפשר להמשיך לפעול עצמאית ללא תלות בהזנת חשמל חיצונית."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה