נדל"ן ותשתיות

טמבור משקמת את העוטף: תורמת 2 מיליון שקל לשיפוץ מבנים

טמבור מתגייסת למען שיקום מושבי וקיבוצי העוטף ותתרום צבע לטובת שיקום מבני ילדים בשווי של 2 מיליון שקל
מערכת ice | 
מיכה שרייר (צילום הדס דנון, shutterstock, יוטיוב/ TambourTV)
טמבור מתגייסת למען שיקום מושבי וקיבוצי העוטף אשר נפגעו באירועי ה-7 באוקטובר ומכריזה היום (רביעי) על מהלך שבמסגרתו היא מתחייבת לתרום ולספק צבע לטובת שיקום מבני ילדים כגון: גני ילדים, בתי ספר, מתנ"סים, גינות ציבוריות וכל מרחב ציבורי אחר המשמש ילדים בעוטף.
טמבור מתחייבת לתרום צבע בשווי של כ-2 מיליון שקל. החברה כבר החלה לפעול באופן ישיר מול מועצות העוטף לטובת ריכוז הצרכים לקראת עבודות השיקום.  במקביל מזמינה טמבור את חברי קהילת connect – קהילת העיצוב, האדריכלות ובעלי המקצוע של טמבור, להצטרף אליה ולתרום ממקצועיותם בתהליך השיקום והחידוש. 
מיכה שרייר, מנכ"ל טמבור: "ליבנו ומחשבותינו עם תושבי העוטף וכוחות הביטחון. בדומה לחברות ישראליות רבות במשק גם אנחנו נרתמנו מייד למען חיילי צה"ל ולקחנו חלק ביוזמות שונות לרבות תרומה משמעותית של ציוד ללוחמים, עיצוב וצביעת חדרים לחיילים שנפצעו בקרבות, תרמנו מוצרים לשיקום מבנים לרווחת מפוני הדרום וכן גם תרמנו מאות גלונים של צבע לטובת כתובות גרפיטי ענקיות להעלאת המודעות להחזרת החטופים.
"הסיפור של טמבור שזור בסיפורה של המדינה, ומבטא חיבור עמוק של מותג ישראלי לחברה הישראלית. מהיום הראשון היה ברור לנו שהתפקיד המשמעותי והטבעי של טמבור הוא לסייע בשיקום מושבי וקיבוצי העוטף ובפרט בשיקום וחידוש המרחבים הציבוריים המשמשים את דור העתיד, את הילדים ובני הנוער".
לסיום אמר שרייר: "אנו תקווה כי החזרה לסביבות מעוצבות ונעימות יותר ישמחו את הילדים ויקלו ולו במעט על שיקומם וחזרתם לשגרה המיוחלת. במיוחד בתקופה זאת, נמשיך לעשות ככל שביכולתנו בכדי להושיט יד למאמץ הלאומי ולהמשיך לקחת חלק פעיל בעיצובה ובנייתה של המדינה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה