נדל"ן ותשתיות

מינהל התכנון בפנייה דחופה לרשויות המקומיות: "מעמסה כבדה על המשק"

מינהל התכנון יצא בפנייה דחופה לרשויות המקומיות להמשיך ולקיים את את פעילות הוועדות המקומיות לתכנון ולבנייה, בטענה כי "אי קיום דיונים בענייני תכנון ורישוי לתקופה כה ממושכת, יש בו כדי להרחיב את מידת הפגיעה הצפויה בתפקוד הציבורי התקין"
מערכת ice | 
רפי אלמליח (צילום דוברות רמ״י)
מינהל התכנון יצא היום (חמישי) בפנייה דחופה לרשויות המקומיות להמשיך ולקיים את את פעילות הוועדות המקומיות לתכנון ולבנייה, בטענה כי "אי קיום דיונים בענייני תכנון ורישוי לתקופה כה ממושכת, יש בו כדי להרחיב את מידת הפגיעה הצפויה בתפקוד הציבורי התקין".
במכתב שנשלח לרשויות המקומיות על ידי מינהל התכנון והבנייה נכתב תחילה כי "אי קיום דיונים בענייני תכנון ורישוי לתקופה כה ממושכת, יש בו כדי להרחיב את מידת הפגיעה הצפויה בתפקוד הציבורי התקין. פעילותן הרציפה של הוועדות המקומיות לתכנון ולבנייה היא בעלת חשיבות עצומה, וזאת במיוחד לנוכח העובדה שבשנים האחרונות הורחבו מאוד סמכויותיהן של הוועדות המקומיות, ועל רקע משבר הדיור והמאמצים העצומים הכרוכים בפתרון משבר זה". 
עוד נכתב במכתב שנשלח לרשויות המקומיות כי "על כן, הקפאה של עבודת הוועדות המקומיות למספר חודשים, עלולה להשית מעמסה כבדה על המשק הישראלי ולפגוע בכלל הציבור. הדברים נכונים ביתר שאת, לאור משבר הדיור ולנוכח מצב החירום השורר במדינה, והחשיבות החיונית בשמירה על יציבות המשק הישראלי בפרט בתקופה קשה ומורכבת זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה