נדל"ן ותשתיות

בעל בית מהגיהנום, רמ"י דוחה תשלומים וממדי הנזק נחשפים

בעל הדירה השיב לפניית הדייר כי השוכרת שלו נעדרת: "תחפש מחליפים. אתה לא עושה לי טובה שאתה גר שם. שיהיה לך ברור: יש לך מחויבות על שכר הדירה של 2,500 שקל", הדירקטוריון בקק"ל החליט לספק תמיכה מיידית עבור צרכים ביטחוניים ושיקום התשתית, רשות מקרקעי ישראל מדווחת שהיא דוחה מועדי תשלום וסוגרת מכרזים

מערכת ice | 
הצעת חוק לפטור משכירות (צילום freepik)
עקב מחסור בעובדים: פועלי בניין זרים יופנו לתעשייה: בשל המלחמה, רבים מהעובדים במפעלי הייצור החיוניים למשק חסרים. רשות האוכלוסין תתיר להפנות לקווי הייצור והאריזה כ-2,000 עובדים זרים שהופנו כדי לעבוד בענף הבנייה. במפעלים רבים מתמודדים גם עם מחסור בנהגים ועובדים מקצועיים: "ביום הראשון כמחצית מהעובדים לא התייצבו לעבודה". לידיעה המלאה לחצו כאן.
עיריית ת"א הנחתה לסגור את אתרי הבנייה: הסיבה נחשפת: בעקבות המצב הביטחוני הנחתה עיריית תל אביב יפו על הפסקת הפעילות באתרי הבנייה בעיר עד להודעה חדשה. צוותי הפיקוח העירוני יעברו באתרים השונים ויוודאו שהם אכן סגורים. לידיעה המלאה לחצו כאן.

דירות, חדרי מלון וממתקים: חברות הנדל"ן בתרומות מרגשות: קבוצת יוסי אברהמי מארחת משפחות מעוטף עזה במלון אקויה באילת; רכשה אפודים קרמיים לצה"ל. גם רם אדרת, אמפא, עמרם אברהם וכרמית מתגייסות למען החיילים ותושבי עוטף עזה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בעקבות המלחמה: רמ"י דוחה מועדי תשלום וסוגרת מכרזים: בעקבות המצב בארץ, רשות מקרקעי ישראל מדווחת היום כי היא דוחה מועדי תשלום וסוגרת מכרזים. לפי הודעתה, לקוחות בעלי תאריכי שובר ספציפיים יוכלו לדחות את התשלום עד סוף החודש הנוכחי. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בעל הבית של החטופה דורש: "תעבירו 2,500 שקל שכר דירה": בעל הדירה השיב לפניית הדייר כי השוכרת שלו ענבר הימן נעדרת: "תחפש מחליפים. אתה לא עושה לי טובה שאתה גר שם. שיהיה לך ברור: יש לך מחויבות על שכר הדירה של 2,500 שקל. אתה יכול לדבר עם ההורים שלה על פינוי החדר. יש ערבים שלכם". לידיעה המלאה לחצו כאן.
מימדי הנזק נחשפים: קק"ל תעניק סל חירום של 9 מיליון שקל: הדירקטוריון החליט לספק תמיכה מיידית עבור צרכים ביטחוניים ושיקום התשתית. על הפרק: מיגוניות, גנרטורים, ציוד למערכים היישובים ועזרי מחשוב. מבצע גיוס תרומות יסייע בהעברת התושבים לבתי הארחה ברחבי הארץ. הקרן תדאג לפינוי 1,500 בני אדם ולפעילויות חינוכיות לילדים. היו"ר עובדיה-לוסקי: "הסיוע הוא משימה ציונית לאומית ממדרגה ראשונה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
צים בהודעה דרמטית: מעמידה את האוניות והתשתיות לטובת המדינה: בעקבות המלחמה בעזה, הודיעה צים כי היא מעמידה את כל אוניות ותשתיות החברה לטובת מדינת ישראל בעדיפות ראשונה. אלי גליקמן נשיא ומנכ"ל החברה שיגר אמש מכתב לעובדי החברה בעקבות פתיחת המלחמה בעזה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה