נדל"ן ותשתיות

בשורה אדירה לתושבים: זו העיר בה הוקמה תחנת משטרה חדשה

מבנה התחנה החדש בעיר שפרעם, שעתיד לקום בקרוב, ישפר את שירותי המשטרה הניתנים לאוכלוסיית האזור
מערכת ice |  2
משטרת ישראל (צילום shutterstock)
היום (שישי) התקיים בעיר שפרעם טקס הנחת אבן פינה לבניין תחנת המשטרה החדש שעתיד לקום במקום. הטקס התקיים במעמד מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר, מפקד מחוז צפון ניצב שוקי תחאוכה, מפקדים בכירים, ראשי רשויות ואנשי דת.
תחנת שפרעם, בפיקודו של סגן ניצב אנר יוסף, פועלת בעיר שפרעם משנת 1948 ונותנת שירותי משטרה ל-75,000 תושבים מ-8 ישובים שונים ומונה כ-100 שוטרים ושוטרות. בניין התחנה החדש שעתיד לקום יהיה בניין מודרני וירוק שישפר את שירותי המשטרה הניתנים לאוכלוסיית האזור.

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי: "בפתח דבריי, איני יכול להתעלם מהאירועים שהתרחשו אתמול, שני מעשי רצח קשים בכפר בסמת טבעון ובחיפה. גם בשעה זו נבדק הקשר בין שני המקרים. כאשר מתנקשים חמושים נכנסים לתוך חצר בית או פותחים בירי במרכזו של כביש ראשי הם מבחינתי טרוריסטים! לכן, כבר אתמול בזירה הנחתי כי לטובת חקירה זו תפעיל משטרת ישראל את כלל הכוחות והאמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו. אני אומר כאן באחריות - לא נעצום עין עד שנביא את המתנקשים האלה לדין. 
"חשוב להדגיש כי רק השנה סוכלו ע״י משטרת ישראל למעלה מ-70 מעשי רצח מתוכננים, כאשר בחלק מהם עבריינים נתפסו עם כדור בקנה רגע לפני חיסול".
"רגע לפני שנחגוג את חג הסוכות, אנחנו מביאים היום בשורה משמחת לאלפי שוטרים ולוחמי משמר הגבול שבקרוב יקבלו מענקים כספיים בשווי אלפי שקלים. מענקים אלה הושגו הודות למאמץ מיוחד של השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר. אנחנו מדברים על מענקים בשווי 200 מיליון שקלים ולזה אנחנו יכולים להוסיף גם את השדרוג בשכר באלף שקלים לאלפי שוטרים ועוד הטבות שהשגנו השנה לשוטרים".
"חיזוק המשטרה הוא לא רק באמצעים טכנולוגיים אלה גם בעידוד השירות במשטרה ובשמירה על הכוחות המשרתים לעוד שנים ארוכות של עבודה למען הציבור, ומכאן בשם שוטרי משטרת ישראל והמשפחות תודה לשר".
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "לפני רגע חתמנו על מגילת היסוד להקמת תחנת שפרעם החדשה. זו נקודת אור בחשכת האלימות הקשה שמתחוללת בעת הזו בחברה הערבית, כאשר זעקות השבר והכאב מאתמול עוד מהדהדות באוזני ובאוזני החברה הישראלית כולה. האירוע הזה מתקיים בימים לא פשוטים, כשרק אתמול נרצחו שישה אנשים במסגרת הסכסוכים האין סופיים בחברה הערבית".
"משטרת ישראל נמצאת בתקופה מאתגרת. אני יודע שזה תולדה של שנים של מחסור בתקציבים, אלפי שוטרים שהתפטרו בשנים האחרונות, אבל זו גם מדיניות שלאט לאט מבינים שאנו משנים אותה. אני רוצה יותר מהמשטרה. יותר פעולות, יותר מבצעים, יותר סיכולים, יותר לחימה ויותר חתירה למגע".
מפקד מחוז צפון, ניצב שוקי תחאוכה: "מחוז הצפון נמצא בשנה האחרונה במתקפה חסרת תקדים נגד ארגוני הפשיעה ומחוללי הפשע תוך שימוש בתחבולות, אמצעים מיוחדים ושיטות לחימה חדשניות".
"במחוז נתפסו מתחילת השנה כ-560 כלי נשק, נעצרו מאות חשודים שחלקם הופללו בבתי המשפט. יחד עם זאת, צריך לשים את הדברים על השולחן ולא לטאטא מתחת. ישנה עליה באירועי הרצח והדבר מחייב אותנו להמשיך לתקוף את הפושעים עד שנרסק את כולם ולא פחות מכך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שחי.ות
    נוי דב 09/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה לי לקוח בשם טייבי אייל שהביא למשרדי את מר גרינברג.הציג אותו בפני כמועמד לראשות העיר וביקש את תמיכתי.הבהרתי להם כי אותי לא מעניין החינוך אלא יש לי דירות מחולקות. טייבי אייל גיחך כי גם לו יש דירות מחולקות ברחוב אחווה. הם הבטיחו לי שלא אפגע .לאחר שמר גרינברג נבחר פרקתי את הדירות המחולקות מאחר והועמדתי לדין ושילמתי ביחד 70 אלף שקל קנס. מר גרינברג התעלם ממני ומהבטחתו. כ400 מצביעים הצביעו עבורו באמצעותי ובהם בני משפחתי וקרובי משפחתי.מכרי ולקוחות רבים ששכנעתי שיצביעו עבורו. מר טייבי שפניתי אליו טען שאכן דיבר עם מר גרינברג אך ראש העיר לא מקשיב לו. מה שמדהים זה שבדירות המחולקות של מר טייבי לא נגעו. אף דירה ברחוב אחווה לא פורקה ואף בעל דירה לא הועמד לדין. נראה שלמר טייבי יש מגן טוב בעיריה שלא יפגע.. יועץ מס נוי דב
    סגור
  • 1.
    שינוי גישה!!!!
    אנצי! 09/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל עוד המשטרה לא מתאמצת לפענח פשעים,גם תחנת משטרה על כוכב יופיטר ממש לא יעזור לאף אחד!!!! זה רק למראית עין!!!!
    סגור