נדל"ן ותשתיות

הכנסות של 155 מיליון שקל: אאורה בפרויקט יוקרתי

פרויקט הטייסים בתל אביב של אאורה יוצא לדרך. אאורה החלה בשיווק הפרויקט בו צפויות להיות מוקמות 85 יחידות דיור וההכנסות הצפויות יגיעו לכ-155 מיליון שקל
מערכת ice | 
פרויקט הטייסים (צילום קשת הדמיות)
חברת אאורה השקעות, חברה מובילה בייזום בנייה מגורים בישראל בעלת התמחות בייזום, תכנון הוקמה של מתמחי התחדשות עירונית במרכזי ערים מבוקשות ומובילות, מדווחת על תחילת שיווק בפרויקט הטייסים בתל אביב.
לפרויקט אושרה תכנית עיצוב והתקבלה החלטת ועדה לאשר בתנאים היתר בנייה מלא. להערכת החברה הסכם ליווי ייחתם במהלך יוני 2023 והיתר הבנייה המלא צפוי להתקבל במהלך הרבעון השלישי לשנת 2023. כמו כן, החברה מצויה בטיוטות סופיות של הסכם ליווי עם גורם פיננסי.

מדובר בפרויקט התחדשות עירונית עם תב"ע בתוקף, הממוקם ברחוב הטייסים 92 בתל אביב ויכלול הריסה של שלושה מבני רכבת ישנים ובניית בניין מפואר בן 15 קומות עם 85 יחידות דיור. צפי אכלוס הפרויקט הוא סוף שנת 2026.  
הכנסות הפרויקט צפויות להסתכם בכ-155 מיליון שקל והרווח הגולמי צפוי להסתכם בכ-29 מיליון שקל. 
הבניין עוצב על ידי מילבאואר אדריכלים המתמחה במגוון תחומי האדריכלות ומוביל פרויקטים רבים של התחדשות עירונית, תוך מתן דגש על עירוב שימושים בשילוב תפיסה חברתית ברעיונות התכנוניים. הבניין יבנה בשילוב של חיפויים דמויי עץ, אלומיניום ואבן. חלל הכניסה מרשים ומרווח יבנה בגובה כפול, עם ויטרינה גדולה הצופה לעבר נוף ירוק הנשקף מבחוץ ויכלול גם מועדון דיירים גדול ומודרני לרווחת הדיירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה