נדל"ן ותשתיות

עיריית תל אביב בדרך לבנות היכל חדש בעיר?

עיריית תל אביב שוקלת לבנות אולם חדש, או להגדיל את היכל קבוצת שלמה שבעיר, זאת לאור דרישות קבוצת הכדורסל לאולם בעל 5,000 עד 7,000 מקומות בעקבות הביקוש הגבוה למשחקיה
מערכת ice | 
עיריית תל אביב (צילום shutterstock, ויקיפדיה-דוד שי)
קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב רושמת עונה מצוינת עד כה, אחרי שהעפילה לחצי גמר הפלייאוף, שם תפגוש מחר (רביעי) את הפועל ירושלים בסדרה של הטוב משלושה משחקים.
בעקבות ההצלחה של האדומים, הקהל של הפועל ממלא בכל משחק מפה לפה את אולם קבוצת היכל שלמה שנבנה עבורה על ידי עיריית תל אביב לפני מספר שנים, זאת לאחר שחרון חולדאי, ראש העיר, החליט להרוס את האולם המיתולוגי אוסישקין.
האולם, שמכיל כ-3,500 מקומות ישיבה, משמש את האדומים, אך גם את העירייה במגוון רחב של אירועים. האדומים מכרו את כל המנויים העונה ולמעשה בכל משחק ליגה האולם סולד-אאוט, ולא ניתן כמעט למכור כרטיסים, כך שהאדומים בהחלט צריכים אולם גדול יותר.
בעקבות כך, ב-ONE פורסם כי נציגי הקבוצה ערכו מספר פגישות עם נציגים בעיריית תל אביב, במסגרתן הם ניסו לשכנע את העירייה כי יש צורך בהרחבת האולם, או בבניית אולם חדש של 5,000 עד 7,000 מקומות ישיבה. כעת, בתל אביב בוחנים את כל האפשריות שעומדות בפניהם, וייתכן ויחליטו בקרוב על הרחבת האולם או בניית אולם חדש שישמש את הפועל ת"א בין היתר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה