נדל"ן ותשתיות

מטרופוליס מצטיינת: אלו הפרסים בהם זכתה החברה בכנס מי"ל

הזכייה הוכרזה במסגרת כנס המי"ל שנערך זו השנה ה-20 ברציפות, במהלכו הוכרזו החברות הזוכות בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח אשר ביצעו מהלכים פורצי דרך לשיפור השירות בקטגוריות השונות בשנה האחרונה
מערכת ice | 
הזכייה של מטרופוליס (צילום מטרופוליס)
חברת מטרופוליס זכתה בשני פרסים בתחרות למצוינות בשירות וחווית לקוח שעורך המרכז הישראלי לניהול מדי שנה. מטרופוליס זכתה במקום השלישי בשתי קטגוריות – קטגוריית פרסונליזציה ובניית מסעות לקוח מותאמים ובקטגוריית השירות כשותף אסטרטגי מתחת ל-1,000 עובדים, והיא החברה היחידה מסקטור הנדל"ן מבין הזוכים בתחרות.
הזכייה הוכרזה במסגרת כנס המי"ל, שנערך זו השנה ה-20 ברציפות, במהלכו הוכרזו החברות הזוכות בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח אשר ביצעו מהלכים פורצי דרך לשיפור השירות בקטגוריות השונות בשנה האחרונה. לתחרות ניגשו חברות מהגדולות במשק בתחומי ההייטק, פיננסים, תעופה, בריאות ועוד.
לדברי אודי בלום, מנכ"ל מטרופוליס: "קיבלנו הכרה רשמית בכך שמטרופוליס מובילה את תחום השירות בענף הנדל"ן. העובדה שמטרופוליס גברה על חברות מהגדולות במשק והתברגה בצמרת החברות המובילות בשירות בישראל היא הישג אדיר. מיום הקמת החברה הצבנו לעצמנו מטרה להביא את שירות הלקוחות והדיירים לרמה הגבוהה ביותר. תחום הנדל"ן, וההתחדשות העירונית בפרט, מציבים אתגרים לא פשוטים. אנו רואים בבעלי הדירות בפרויקטים של התחדשות עירונית שותפים מלאים, והליווי שלנו אותם לאורך חיי הפרויקט הוא בהתאם. מחלקת קשרי הלקוחות שלנו משקיעה מאמצים רבים ומיישמת מהלכים פורצי דרך שנושאים פירות, ואשר הביאו אותנו להישג הזה".
עוד הוסיף בלום כי "רכישת דירה היא העסקה המשמעותית והרגישה ביותר שאנחנו עושים. במקרים רבים אנו מבצעים אותה אחת לאורך החיים, והמשקל הצרכני שלה גבוה בהתאם. אנו רואים בליווי והשירות לאורך כל התקופה את אחד המרכיבים המשמעותיים בעבודה שלנו. מתוך הראייה הזו אנו משקיעים תשומות משמעותיות במערך שירות הלקוחות שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה