נדל"ן ותשתיות

ינוב משיקה ביריית פתיחה את הפרויקט היוקרתי בכפר סבא

הפרויקט ברחוב גלר 28 בעיר כולל הקמת בניין בוטיק בן שש קומות ובו 11 יח"ד חדשות
מערכת ice |  1
הפרויקט בכפר סבא (צילום א. הדמיה)
חברת ינוב הרסה הבוקר (יום א') את הבניין הישן ברחוב גלר 28 כפר סבא, כיריית פתיחה להקמת הפרויקט שבמסגרתו היא מתכננת הקמת בניין בוטיק בן שש קומות ובו 11 יח"ד חדשות.
לפרויקט התקבל היתר בנייה, ולאחר שהרסה את הבניין ינוב צפויה להתחיל בקרוב את עבודות הבנייה בשטח. בפרויקט ייבנה גם מועדון דיירים לשימוש דיירי הבניין. אכלוס הפרויקט צפוי בעוד כשנתיים. תמהיל הדירות בפרויקט יכלול דירות 3,4,5 חדרים, ופנטהאוז שיתפרס על קומה שלמה בשטח של 190 מ"ר בנוי עם ארבעה כיווני אוויר.

מהחברה נמסר כי נותרה למכירה דירת חמישה חדרים אחרונה בפרויקט הממוקמת בקומה החמישית, בשטח של 120 מ"ר, עם מרפסת בשטח של 15 מ"ר, הכוללת גם חניה ומחסן, במחיר של 4.35 מיליון שקל.
לדברי שגיא לנצ'נר, מנכ"ל חברת ינוב: "אנו נרגשים להתחיל את בניית הפרויקט ברחוב גלר. הפרויקט מציע חווית מגורים אורבנית בבניין בוטיק במיקום מרכזי בכפר סבא, בעל נגישות תחבורתית גבוהה וגישה ישירה לכל מה שיש לעיר להציע. ינוב ממשיכה להרחיב את פעילותה באזור השרון בכלל ובכפר סבא בפרט, וכיום יש לנו כ-400 דירות בעיר בתכנון, בנייה ושיווק".
הפרויקט הוא פרויקט בוטיקי במיקום מרכזי בעיר בעל נגישות תחבורתית גבוהה וגישה ישירה לכל מה שיש לעיר להציע. הוא ממוקם במרחק הליכה מציר ויצמן המרכזי בעיר כפר סבא, שבו שלל מוקדי מסחר ובילוי, מוסדות תרבות ושירותים קהילתיים. כמו כן, תחנות נורדאו וסוקולוב של רכבת ישראל ממוקמת בקרבתו והוא סמוך לצירי תנועה מרכזיים כמו כביש 531 וכביש 4.
ינוב קיבלה לאחרונה אישור עקרוני מעיריית כפר סבא לפרויקט תמ"א 38/2 הריסה ובנייה מחדש ברחוב אימבר 20 בעיר. הפרויקט כולל הריסת מבנה בן שתי קומות ובו שמונה דירות, ובמקומו ייבנה בניין בן שמונה קומות ו-24 דירות בתמהיל מגוון של דירות 3,4,5 חדרים ופנטהאוז. כמו כן, החברה רשמה לאחרונה גם התקדמות משמעותית בפרויקט הפינוי בינוי שהיא מקדמת במרכז כפר סבא בשלושה מתחמים ברחובות גאולה, הפרדס, ששת הימים וגלר. ינוב השיגה את הסכמת הרוב הדרוש בחוק בקרב בעלי הדירות לקידום הפרויקט, שבו צפויות להיבנות 151 יח"ד במגדל בן 15 קומות ושני בניינים נוספים בני שמונה קומות כל אחד.
חברת ינוב בנתה בארבעת העשורים האחרונים כ-4,000 יחידות דיור בערי השרון במגדלי ובנייני מגורים, בנייה פרטית, מבני משרדים והתחדשות עירונית, וכיום היא בונה כ-250 דירות בשנה, רובן בערים כפר סבא, רעננה, הרצליה, והוד השרון. בעיר כפר סבא בלבד יש לה כ-400 דירות בתכנון, בנייה ושיווק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה נקרא יוקרתי על מנת להצדיק את המחיר הלא שפוי
    איילת 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התכוונתם הפרויקט היקר, לא היוקרתי. מחיר מוגזם
    סגור