נדל"ן ותשתיות

הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית: אלה 6 הרשויות שזכו

6 רשויות מקומיות בפריפריה זכו בקול קורא למימון יועצים לקידום תהליכי התחדשות עירונית, כך הכריזה הרשות הממשלתית. שש הרשויות שזכו הן: קריית שמונה, בית שאן, שדרות, כרמיאל, עפולה וצפת
מערכת ice |  2
התחדשות עירונית (צילום פדרו)
הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית הכריזה על זכייתן של 6 רשויות מקומיות בפריפריה, בסיכון סייסמי גבוה, בקול קורא למימון יועצים לקידום תהליכי התחדשות עירונית. שש הרשויות שזכו הן: קריית שמונה, בית שאן, שדרות, כרמיאל, עפולה וצפת. מלבדן, מפעילה הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית מנהלות ויועצים ב-39 ערים ועוד 5 מועצות מקומיות.
היועצים המקצועיים יספקו סיוע תכנוני וחברתי לרשויות המקומיות שזכו, אשר בכולן החלה להתעורר פעילות של התחדשות עירונית בתקופה האחרונה. במסגרת פעילות זו החלו יזמים ועורכי דין לפעול מול התושבים, ועלה הצורך לסייע בידי התושבים להתמודד עם יוזמות אלה, על מנת שהפעילות תקודם באופן יעיל ותוך שמירה על זכויותיהם.

היועצים מסייעים לבעלי הדירות במתחמי ההתחדשות העירונית לקבל את המידע וההסברים הנדרשים להם לצורך קידום התהליך ואת הליווי המתאים להתארגנותם. לצד זאת, הם מנחים יזמים ובעלי מקצוע אחרים לעניין אופן קידום תהליכים אלו ברשות המקומית. כמו כן, היועצים מסייעים לרשות המקומית לגבש מדיניות בתחום ההתחדשות העירונית ותוכנית עבודה לביצועה, לצד רתימת כלל מחלוקת העירייה למימושה.
אלעזר במברגר, מנכ"ל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, מסר: "בימים אלה הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית מנהלת מבצע מזורז של תכנון מתמחי פינוי בינוי בערי הפריפריה, שיאפשר קידום של מתמחים רבים בערים אלה. על מנת שמתמחים אלה יקודמו בהצלחה, תוך שמירה על זכויות בעלי הדירות, חובה לקיים לצד פעילות התכנון, כבר היום, מערכת ממשלתית עירונית שמספקת לרשויות המקומיות ולבעלי הדירות את הידע והכלים הנדרשים, ומונעת תופעות שליליות שעלולות לפגוע בה או לעכבה. הרשויות שזכו בקול הקורא יצטרפו למעגל רחב של רשויות מקומיות אשר זוכות כבר היום למעטפת כזו. ההתחדשות העירונית מתקדמת בצעדי ענק לערי פריפריה, ואנו מניחים כבר היום את המסילות הנדרשות להצלחתה שם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נס ציונה
    יוסף 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי אנחנו נקבל אישור להתחיל את הפינוי בינוי
    סגור
  • 1.
    מה עוד חשוב לדעת על פרוייקט פינוי בינוי?
    גלעד 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחלק גדול מהמקרים פרוייקט פינוי בינוי מאפשר לעשות סדר בפריטים שבתכולת הדירה וכן להפיק רווח אלטרנטיבי מהחפצים שאין בהם עוד צורך. הדבר נכון בעיקר בדירות של אנשים מבוגרים. ככל שיש בדירה פריטים ישנים כמו תקליטים, ספרים, עיתונים ישנים או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שמדובר על פריטי אספנות בעלי ערך כספי. אם אתם רוצים לדעת כיצד להעריך את תכולת הדירה באופן עצמאי חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף" וקבלו מאמר מדוייק שמסביר איך לעשות זאת.
    סגור