נדל"ן ותשתיות

שריפה פרצה בביתה של כוכבת "האח הגדול": "חשכו עיניי"

שריפה פרצה בביתה של כוכבת "האח הגדול", בר כהן: "ליאו שיחק עם המצית, התקרב לפח והדליק את השקית. יצאתי מהחדר – וחשכו עיניי. כל העשן הגיע לקיר"
מערכת ice | 
בר כהן (צילום מסך רשת 13)
דרמה גדולה התרחשה אמש (שבת) כאשר שריפה פרצה בביתה של כוכבת העונה האחרונה של "האח הגדול", בר כהן, ששיתפה את העוקבים שלה עם סדרת סטורים מלחיצה במיוחד.
בסטורי הראשון שהעלתה כהן היא כתבה: "איך הייתה השבת שלכם?" על רקע תמונה מלחיצה של פח שעולה באש במרכז ביתה. כהן העלתה סטורי נוסף בו סיפרה: "תקשיבו רגע, לא להילחץ. אני בחיים וגם ליאו בחיים, אבל אני רוצה להגיד לכם משהו. לא סתם העליתי את זה. העליתי את זה בכוונה. אני רוצה שתדעו שליאו מבין ויודע מה מסוכן. הייתי בחדר, הוא לקח את המצית הארוכה שאני מדליקה איתה נרות של שבת והחל לשחק איתה כי הייתה בהישג יד. הוא שיחק איתה ככה סתם, התקרב לפח והדליק את השקית".
כהן המשיכה: "מה שאתם רואים זה אחרי הכיבוי. יצאתי מהחדר – וחשכו עיניי. כל העשן הגיע לקיר. אם יש מצית בבית, אתן חייבות להרחיק אותה מהישג יד. העליתי את זה כדי להגיד לכולם להרחיק מצתים, זו סכנת נפשות. הם עושים את זה בלי לחשוב, בשניות. חשבתי שהלך הבית. עזבו את הבית, אם הייתה נדלקת לו הפיג'מה, לא הייתי בסטורי יותר לעולם. תשימו לב, מצתים – תרחיקו מהילדים. הכול בסדר, ברוך השם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה