נדל"ן ותשתיות

הבית היקר בישראל נחשף: איפה תשלמו 40 מיליון שקל?

ברחוב מבוקש בהרצליה פיתוח, בית גדול, בן 4 קומות, עם בריכת שחייה גדולה, וחצר מטופחת ויפה לצד נוף לים היא הדירה במחיר הגבוה ביותר שעומדת למכירה. השטח הבנוי של הבית כולל 550 מטר, אחרי שגם עבר שיפוץ. ואיפה נמצאת הדירה הזולה בישראל?
מערכת ice | 
הווילה היקרה בישראל (צילום יד 2 MMM GROUP)
יש לכם 40 מיליון שקל פנויים? על פי יד 2, הנכס היקר בישראל עומד כרגע למכירה בתג המחיר הזה. אבל איזה בית כבר יכול לעלות כל כך הרבה? מדובר בווילת פאר עם 10 חדרים בהרצליה פיתוח על שטח של דונם שמשווקת על ידי קבוצת מ.מ.מ ייעוץ ושיווק נדל"ן.
בתיאור הנכס נכתב: "ברחוב מבוקש, בית גדול, בן 4 קומות, מרווח מאוד, נוף מדהים ומהגג ניתן לראות את הים. בריכת שחייה גדולה, וחצר מטופחת ויפה. מרחק הליכה מחוף הים. לכניסה מיידית!". השטח הבנוי של הבית כולל 550 מטר ועוד עבר שיפוץ.

אבל, מה הנכס הזול ביותר שתוכלו לקנות כרגע בישראל? מדובר בפנינה אמיתית בערד שבדרום. דירת 3 חדרים בקומה 3 ללא מעלית ברחוב הפלמ"ח בגודל של 60 מטר בסך הכל, נמכרת עבור סכום של 400 אלף שקל בלבד.
קבוצת ME ייעוץ ושיווק נדל"ן, כתבה על הנכס: "למכירה ברחוב הפלמח שתי דירות אחת מול השניה במחיר מציאה !!!". עוד צוין כי הנכס משופץ ואכן ניתן לראות מטבח חדש למדי. הדירה הבאה שלכם להשקעה?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה