נדל"ן ותשתיות

הדירה היקרה בישראל נחשפת: מה תקבלו ב-60 מיליון שקל?

בעוד שבדימונה תמצאו את הנכס הכי זול שעומד כרגע למכירה, כאשר דירת שלושה חדרים בשטח של 76 מ"ר בקומה השנייה מתוך שלוש בבניין נמכרת בסכום של 465 אלף שקל בלבד, בצפון תל אביב פנטהאוז חלומי מהקבלן יעלה לכם סכום מטורף
מערכת ice | 
הדירה היקרה בישראל (צילום יד 2)
יש לכם 60 מיליון שקל פנויים? זכיתם בלוטו לאחרונה? זה יספיק לכם כדי לרכוש את הדירה היקרה ביותר העומדת כרגע למכירה בישראל. בלב תל אביב, לב העיר צפון, דירה חדשה מהקבלן בשטח 431 מ"ר עם שלוש מרפסות בקומה השביעית, לה יש 3 חניות, עומדת למכירה בסכום המטורף.
הנכס מתואר על ידי הום ראן תיווך כפנטהאוס מול הים מול חוף טרומפלדור בקרבת מלון קמפינסקי והשגרירות האמריקאית בבניין בוטיק נדיר וייחודי ברמת גמר גבוהה מאוד פנטהאוס דופלקס יחיד בקומה יש מעלית חניה בטאבו כפולה רגילה ונוחה חזית ועורף 4 כיווני אוויר הבנוי: 338 מ"ר פלדלת ~ 304 נטו מרפסות: 186 מ"ר 8 חדרים ענקית ומפנקת 6 שירותים, 4 חדרי רחצה פלוס 4 מרפסות גג.
הרחק משם, כמעט שעתיים נסיעה דרומה, תגיעו לדימונה ושם ברחוב משה דיין תמצאו את הנכס הכי זול שעומד כרגע למכירה. כאשר דירת שלושה חדרים בשטח של 76 מ"ר בקומה השנייה מתוך שלוש בבניין נמכרת בסכום של 465 אלף שקל בלבד.
ומה יש בנכס? על פי התיאור של רימקס באר שבע: "דירת 3 חדרים קומה 2 מתוך 3 76 מ״ר משופצת ויפה סלון מרווח מטבח מסודר מיקום מצויין ניתן להשכיר בין 2000 ל 2300". הרוכשים גם מקבלים מזגן תדיראן שנשאר בדירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה