נדל"ן ותשתיות

הדירה הזולה בישראל נחשפת: איפה תשלמו רק 495,000 שקל?

דירת 2.5 חדרים ברחוב אלעזר בן יאיר בשכונת היעלים בערד, עבורה דורשים המוכרים 495 אלף שקל בסך הכל, היא הנכס הכי משתלם שניתן למצוא כרגע. ואיפה הנכס היקר ביותר?
מערכת ice |  1
הדירה הזולה בישראל (צילום יד 2)
שאלתם את עצמכם פעם איזו דירה תוכלו לקנות בישראל במחיר של פחות מחצי מיליון שקל? מסתבר שעדיין יש דורות שתוכלו להשיג במחיר כזה ואפילו שיישאר לכם קצת עודף בכיס, מה רע?
על פי יד 2, הנכס הזול ביותר שעומד כרגע למכירה בישראל הוא דירת 2.5 חדרים ברחוב אלעזר בן יאיר בשכונת היעלים בערד, עבורה דורשים המוכרים 495 אלף שקל בסך הכל. הדירה משווקת בלעדית על ידי פריסייל נדל"ן.

אבל מה כולל הנכס? על פי התיאור שלו באתר: "הדירה משופצת, קרובה למרכז ולקניון, מרווחת, מוארת, שווה", גודל הדירה הוא 54 מטר והוא בקומה השלישית של הבניין, כאשר אפילו תקבלו מרפסת קטנה ויש גם חנייה.
ומה הנכס היקר ביותר בישראל שעומד למכירה? הכירו את הבית הפרטי הזה, עם 8 חדרים, בשכונת נוף ים בהרצליה, במחיר של 42,000,000 שקל. הנכס שיושב על שטח של דונם, מתואר בצורה הבאה: "לרציניים בלבד - למכירה בנוף ים, בית מפואר ביותר 8 חדרים, עם בריכה וגינה מדהימים ביופים, חדר כושר, 4 כיווני אוויר. שקט ביותר בסביבה פסטורלית".
הווילה היקרה משווקת על ידי קבוצת מ.מ.מ ייעוץ ושיווק נדל"ן ויש בו כמעט את כל האיבזור שאפשר לחלום עליו, עם עיצוב חדשני וכל האיבזור שרק צריך כדי לחיות את חיי הפאר האולטימטיבים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גג 200.000 עאלק חצי מליון (ל"ת)
    מ י 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור