נדל"ן ותשתיות

דירת 4 חדרים ליד כיכר דיזנגוף: בכמה מכרו זוג הקשישים?

עסקת מכירה של דירת ארבעה חדרים ברחוב בר כוכבא בתל אביב נמכרה בסכום של 4,850,000 שקל כשני המוכרים הם זוג בשנות ה-80 לחייהם. מדוע העסקה נמשכה כחצי שנה?
כפיר אדר |  2
דירה בהנחה (צילום פלאש 90)
עסקת מכירה בחיפה
דירה שנמכרה בחיפה, במחיר של 2,100,000  שקל, ברחוב רמת גולדה,  בלב יערות הכרמל עם נוף פנורמי לים, קרובה לשכונה היוקרתית "דניה". גודל הדירה הוא 115 מ"ר. הדירה היא דירת 3 חדרים, כשכל חדר הוא גדול בגודל 20 מ"ר כל חדר. בבניין יש מעלית וקיימת חנייה בטאבו. הקונים הם זוג בשנות ה-60 לחייהם שחיפשו בית שיש טבע סביבו ובעל נגישות גבוהה. העסקה נמכרה תוך חודש ושלושה שבועות. תיווך eXp – מרק יוריס חיפה והסביבה
עסקת מכירה בתל אביב
עסקת מכירה חברת תיווך eXp: דירת ארבעה חדרים ברחוב בר כוכבא בתל אביב נמכרה בסכום של 4,850,000 שקל

הדירה ממוקמת ליד כיכר דיזינגוף, באזור שוקק חיים: הדירה סמוכה לברים, בתי קפה, צמודה לדיזנגוף סנטר וקרובה לים. הדירה היא בגודל של 90 מטר, עם שלושה חדרי שינה וסלון. הדירה מצויה בקומה הראשונה, בבניין יש מעלית וחנייה רשומה בטאבו.
הזוג שמכר את הדירה הם זוג מבוגר שרכשו את הדירה בשנות ה-80. המוכרים גרו בדירה עד לפני כחמש שנים, ועד לזמן המכירה הדירה הייתה מושכרת. הזוג היה מעוניין למכור את הדירה כדי לשפר דיור, המותאם למצבם. הקונה הוא פרופסור למדעי המוח שרכש את הדירה עבור בתו הצעירה.
צחי טהר לב, מתווך מחברת eXpישראל, מומחה בתחום הנדל"ן באזור תל אביב ורמת גן שייצג את המוכרים מספר כי: ";ביצוע העסקה ערך זמן ארוך כחצי שנה, הרכישה ככל הנראה לא הייתה יוצאת לפועל ללא עזרת מתווך מקצועי ומנוסה, וזאת מכיוון שהייתה בעיה ברישום נסח הטאבו בה טיפל המתווך בעזרת הניסיון שלו ובכך נמנעה נפילת העסקה"
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יחצנות
    יחיאל 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יחצנות נדלנית
    סגור
  • 1.
    הלוואי שאצליח לקנות לילדי . (ל"ת)
    דירה לי חביבה 12/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור