נדל"ן ותשתיות

עידו וצחי חג'ג' חוגגים מיליונים ברבעון: זינוק במחירי המכירה

קבוצת חג'ג' מסיימת את הרבעון השלישי עם רווח גולמי של 45 מיליון שקל והיקף הכנסות של 102 מיליון שקל לרבעון. המחיר הממוצע של מ"ר שנמכרו ברבעון עלו בכ-44% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד

מערכת ice | 
צחי (מימין) ועידו חג'ג' (צילום שי תמיר)
האחים עידו צחי וחג'ג', בעלי קבוצת חג'ג' מסכמים רבעון טוב מבחינתם, ועל פי הפרסום היום (רביעי) עולה כי הרווח הגולמי ברבעון הסתכם ב-45 מיליון שקל, ומהווה גידול של 160% בהשוואה לרבעון הקודם, ובאותו שיעור כמו הרבעון המקביל בשנה שעברה. בקבוצת חג'ג' מדגישים כי בהשוואה לרבעון קודם, הרווח ברבעון השלישי הוא מפעילות בלבד ואינו כולל  שערוך נכסים.
על פי הדו"ח, היקף ההכנסות לרבעון הסתכם בכ-102 מיליון שקל, שברובו נובע ממכירת יחידות דיור וקרקע בפרויקטים סלמה ובת ים. כן גם ההון העצמי של הקבוצה עומד על מעל  מיליארד שקל והיקף המאזן – 2.9 מיליארד שקל.

בתקופה האחרונה מכרה החברה 75% משטחי המסחר בפרויקט איינשטיין בהיקף של 475  מיליון שקל וכן מימשה את האופציות בפרויקט לודויפול בכניסה הדרומית לתל אביב. כמו כן, החברה פועלת להשלמת רכישת הקרקע במנדרין (3700).
לדברי הקבוצה, הגידול בהוצאות המימון נובע מחד מגידול בהיקף האשראי שהקבוצה נטלה במהלך התקופה כחלק מהיערכותה להשלמת רכישת נכסי מקרקעין עליה דיווחה (גידול בסך של כ- 430 מיליון שקל בממוצע בתקופה ביחס לרבעון המקביל אשתקד) ומאידך מעליית המדד והשינוי בשיעור הריבית
גם בקבוצת חג'ג' חל  גידול בהכנסות למ"ר בעקבות עליית מחירים. ברבעון שלישי של 2022 עלה המחיר הממוצע של מ"ר שנמכרו ע"י קבוצת חג'ג' בכ-44% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
מקבוצת חג'ג' נמסר ל-ice כי "רמת המינוף הנמוכה של הקבוצה יחסית לענף והרווח הגולמי הגבוה הגלום בפרויקטים הקיימים מאפשרים לחברה להתמודד בצורה מיטבית עם הסביבה המאקרו כלכלית לצד בחינת הזדמנויות בשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה