נדל"ן ותשתיות

מיאמי תל אביב בעסקת ענק: במה הושקעו 27 מיליון דולר?

מיאמי תל אביב רוכשת מרכז מסחרי ביוסטון ב-27 מיליון דולר, זוהי צפויה להיות יריית הפתיחה של חברת יזמות הנדל"ן להשקעות במספר פרויקטים מסחריים ברחבי ארה"ב כבר בשנה הקרובה
מערכת ice | 
דירות בארהב (צילום Freepik)
מיאמי תל אביב מקימה מרכז מסחרי ביוסטון טקסס, בהשקעה כוללת של 27 מיליון דולר. הבחירה להתחיל את הפעילות דווקא במדינת טקסס, נובעת מהביקושים העצומים שיש כעת באזור, התנופה הקיימת של ענף ההייטק והטכנולוגיה וההגירה החיובית הרחבה לתוך המדינה.
זוהי צפויה להיות יריית הפתיחה של חברת יזמות הנדל"ן, כשהתכנית היא להקים מרכזים מסחריים רבים, כבר במהלך 2023. המרכז המסחרי יתפרס על פני 32 דונם ויהיה חלק ממרכז עירוני ענק, שיכלול 1,600 יחידות דיור מסוג סינגל פמילי, בנייני מולטי פמילי רבים ושטחי אחסנה גדולים. הצד המסחרי של אזור זה יהיה בניהולה של חברת מיאמי תל-אביב, שלצורך פרויקט זה חברה לקבוצת Marcel Group - ענקית יזמות הפועלת בעשרות רבות של פרויקטים ברחבי ארה"ב.

יוסטון היא העיר הגדולה ביותר במדינת טקסס והמטרופולין החמישי בגודלו בארה"ב ונחשבת לאחד משוקי הנדל"ן הצומחים ביותר בארה"ב. העיר מושכת אליה חברות טכנולוגיה וסטארטאפ רבות, כאשר בשנה האחרונה העבירה חברת HP את המטה הראשי שלה לעיר. ביוסטון נמצאים משרדים של 22 מחברות פורצ'ן 500, מקום 4 בכל ארה"ב. בנוסף, העיר מדורגת במקום ה-2 בשיעור הגידול האוכלוסייה בכל ארה"ב במהלך העשור האחרון.
שוק הנדל"ן ביוסטון למגורים, כמו גם שוק הנדל"ן המסחרי, רושמים מאז מגיפת הקורונה תנופה אדירה, המתבטאת בעליות מחירים חדות והגירה חיובית משמעותית של תושבים משכילים. ע"פ zillow, בשנה האחרונה רשמו מחירי הבתים זינוק ממוצע של 15% והיצע הבתים למגורים הולך וקטן. משרד עורכי הדין GBK (גלזר בכר קלינבוים ושות') ליווה את העסקה ומשרד רואי החשבון שטיינמץ, עמינח ושות' מטפל בכל סוגיות המיסוי.
ירון שיפוני, מנכ"ל ובעלים של מיאמי תל-אביב השקעות נדל"ן: "כבר 8 שנים אנחנו יוזמים פרויקטים של השקעות נדל"ן בארה"ב, וכעת, אנחנו שמחים להכריז על אבן דרך משמעותית ושיתוף פעולה עם משקיעים בכירים ועתירי זכויות. אנו מצפים להמשיך ביחד איתם את שיתוף הפעולה הפורה, ולהמשיך לאתר הזדמנויות קורצות בשוק הנדל"ן המסחרי בערים צומחות ומרכזיות בארה"ב". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה