רכילות עסקית

מיאמי תל אביב כינסה את המשקיעים במשרדי החברה החדשים

כנס משקיעים של מיאמי תל אביב: "באזורים רבים בארה"ב ישנו מחסור גדול של דירות, העלאות הריבית יקטינו את היקפי הבניה"

מערכת ice | 
ירון שיפוני מנכ"ל מיאמי תל-אביב (צילום סמדר כפרי)
לקראת השנה העברית החדשה ערכה חברת מיאמי תל אביב כנס משקיעים לרגל חנוכת המשרדים החדשים של החברה בבית מנצור ברעננה. במהלך הכנס, בו נכחו עשרות ממשקיעי החברה, זכו המשתתפים לשמוע סקירה על התפתחויות בשוק הנדל"ן בארה"ב מירון שיפוני, מנכ"ל מיאמי תל אביב ומלירן רובין, מנהל הפיתוח העסקי של החברה. לקינוח, קיבלו המשקיעים סקירה בנושא אפשרויות המינוף שלהם מתוך נכסים וקופות בארץ משרון שכטר, מנכ"ל טראסט פיננסים - חברת ייעוץ ותכנון פיננסי למשפחות ויחידים. 
המשרדים החדשים של מיאמי תל אביב השקעות נדל"ן בבית מנצור ברעננה מתפרסים על פני שטח של 230 מ"ר, בקומה ה-10 מתוך 11 קומות המגדל. בית מנצור ברעננה מכיל שטחי מסחר וחניון תת קרקעי ל-600 רכבים, בהיקף כולל של כ-26,000 מ"ר. בעקבות ההצלחה, נבנה בימים אלה בניין נוסף בפרויקט, שצפוי לאכלס חברות ועסקים מובילים נוספים. 
ירון שיפוני, מנכ"ל החברה העניק לנוכחים ולמשקיעים סקירה על מצב שוק הנדל"ן האמריקאי: "כשאנחנו מנתחים את המצב, עולות כמה מסקנות. הראשונה היא שהעלאות הריבית מצננות את הביקושים לרכישת בתים ודירות. הצפי שלנו הוא לירידה ברמות המינוף, למרות שהן לא היו גבוהות טרם העלאות הריבית. המסקנה השנייה היא שבכל תקופה של העלאות ריבית, הביקוש לשכירות יעלה ולכן בפרויקטים החדשים שלנו אנחנו לוקחים זאת בחשבון כ"כרית הגנה" בתוך התכנית העסקית השמרנית שאנחנו בונים.


המנכ"ל ירון שיפוני בכנס המשקיעים (צילום גלעד ארצי)
עוד מוסיף: "העלייה בשיעור ריבית המשכנתאות תביא לכך שיותר דיירים פוטנציאליים יבחרו בשכירות על פני רכישת דירה. התוצאה היא שהביקושים לשכירות ילכו ויעלו ומחירי השכירות ככל הנראה ימשיכו לטפס, לצד התייצבות במחירי הבתים".
"בטווח הארוך אנחנו מאמינים שהעלאות הריבית יביאו דווקא לאפקט הפוך בשוק הנדל"ן האמריקאי. מגיפת הקורונה הביאה לעיכובים בתהליכי הבנייה של דירות חדשות, לדחייה בהוצאות היתרים ועוד. המחסור הזה שלא זכה עדיין למענה, יגבר. כשהמימון מתייקר נבנות פחות דירות", מסביר שיפוני. 
במהלך הכנס הציג את משנתו לגבי התקופה הנוכחית גם שרון שכטר, מנכ"ל טראסט פיננסים, חברה המעניקה תכנון פיננסי וייעוץ לכלכלת המשפחה. שכטר הסביר: "נדל"ן בארה"ב הוא אחד האפיקים היציבים והנכונים למשקיעים לטווח ארוך, במידה ומתבצעת בחירה מושכלת של הפרויקטים שבהם משפחה משקיעה. הדרך להגדיל הון עצמי עוברת לא רק בשוק ההון, אלא בשילוב של שוק ההון ואפיקים אלטרנטיביים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה