נדל"ן ותשתיות

בהשקעה של מיליונים: הסטארט-אפ סמפריס עובר למגדל משרדים חדש

כמעט פי ארבע: סמפריס מתרחבת ועוברת למשרדים בשטח של 4,000 מ״ר במגדל חדש – בית סמפריס, מגדל הממוקם ברמת גן על גבול תל-אביב. המשרד החדש ישתרע על פני ארבע קומות וגג פתוח

מערכת ice | 
משרדי סמפריס (צילום יחצ semperis)
סטארט-אפ הסייבר הישראלי סמפריס (Semperis), המתמחה בהגנה, גיבוי ושחזור של מערכות הזהויות עבור ארגונים ברחבי העולם, ממשיך בהתרחבותו ועבר בתחילת השבוע לבניין פז-2 (בניין סמסונג לשעבר) ברמת גן, שיחליף את שמו ל"בית Semperis" החדש.
מעבר למשרדים החדשים נעשה כחלק מהתרחבות כוח האדם בחברה, שצמחה ביותר מפי ארבע בכוח האדם בתקופת הקורונה והשלימה לא מזמן סבב גיוס של למעלה מ-200 מיליון דולר.
המשרד החדש משתרע על פני שטח שגודלו כ-4,000 מ"ר והוא תופס 4 קומות וגג, המשקיף על הים מצד אחד ומתחם הבורסה שברמת גן בצד השני – זאת כאמור לאור צמיחתה של החברה, שעד כה פעלה במשרדים בגודל 1,200 מ"ר במגדל משה אביב. הבחירה במיקום המרכזי ועל גבול תל אביב, נבעה מתוך שיקולי גדילה, נגישות ונוחות לעובדים, כאשר המעבר למשרדים החדשים קיצר את המרחק לתחנת רכבת סבידור-מרכז, הסמוכה.
את המשרדים החדשים עיצבו, תכננו וליוו רואי דוד וצליל פדידה ממשרד האדריכלים המוביל רואי דוד.

מעבר המשרדים של חברת Semperis, שעובדיה פועלים בכ-11 מדינות בפריסה גלובלית, מהווה חלק ממגמת הצמיחה של החברה, שבאה לידי ביטוי גם בכניסה למשרדים שגודלם כ-1000 מ"ר, בדאלאס שבטקסס, ארה"ב ובגיוס עובדים בכל רחבי אירופה ואסיה. השכירות השנתית של המשרדים החדשים מוערכת בכ-7 מיליון שקלים.
מתן ליברמן, מייסד-שותף ומנהל הפעילות של Semperis בישראל מספר: "ישנה עלייה מתמשכת וקבועה בביקוש עולמי למוצרים פורצי הדרך שאנחנו מספקים, בד בבד עם עלייה בניסיונות התקיפה של גורמים עוינים שמפניהם אנחנו מגינים על הארגונים. אנחנו צומחים בקצב מהיר בכל המחלקות, על מנת להמשיך לתת את המענה הטוב ביותר, לפתח ולשדרג את המוצרים שלנו ולשמור על רמת השירות ותמיכה שאנחנו מספקים למאות הארגונים שצורכים את מוצרי החברה. המעבר למשרדים החדשים נועד לאפשר לעובדי החברה ליהנות מאווירה משרדית משופרת ונעימה יותר, עם ציוד חדשני, נוף לים ושלל הטבות כגון חדר כושר מאובזר, חדר יוגה ואזור הסעדה רחב ידיים, אשר ישמשו לרווחת העובדים. אנחנו מתכננים להמשיך ולגייס אלינו את האנשים המתאימים, המבריקים והטובים ביותר בתחומם, כדי להגשים את חזון החברה ולהגן על זהותם של עשרות מיליוני עובדים ברחבי העולם." 
סטארט-אפ הסייבר הישראלי סמפריס (Semperis) מתמחה בהגנה, גיבוי ושחזור מערכת הזהויות הארגוניות, בסביבות עבודה היברידיות, תוך הבטחת זמינות המידע הקריטי לארגון. הפטנט הרשום של Semperis מזהה נקודות תורפה, פרצות ושגיאות תפעול ומתריע עליהן, מיירט מתקפות סייבר בשלב מוקדם, ומפחית את זמן ההתאוששות ממתקפה תוך שחזור המידע ושמירה על שלמות הנתונים. מטה החברה ממוקם בהובוקן, ניו ג'רזי, וצוותי המחקר והפיתוח שלה מתפרסים בין סן פרנסיסקו לתל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה